• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: tack snuttis! Du är så snäll! Ställer alltid upp! Så jobbigt att läsa på internet, man får så olika besked hela tiden.

En helt annan fråga. Om man skriver såhär. "Aldrig har vi kännt oss så snygga!" Hur stavas "Kännt"?? Word säger att stavningen är fel...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Känt = ang kända kändisar el känt rykte ...

Kännt = något man rört vid o kan känna...

Kickan är ju lärare... o Jaz oxå o NO... de kan säkert förklare myycket bättre än jag som iiiinte är så bra på sånt Generad

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: tack, men de blev ju inge enklare. Vilket ska man sätta in då? jag är kass på sånt här!

KICKAN!!! HJÄLP!

• Hannnas

Du ska skriva som du har gjort... kännt oss så snygga... för det är ju en känsla ni beskriver så KÄNNT är rätt i detta fallet

• MagdaA

ok. bra. Tack! konstigt att word sa att det var fel... aja. problemet är löst.

UNDERBART väder här idag! Skulle vilja gå ut på en lååååång promenad! Micke å en kompis ska ut å köra skoter. Jag vill också!

• Hannnas

Magda... köra skoter verkar så kuul, har aldrig gjort det *suck*...här är det oxå underbart väder vi ska åka o kika på ett visningshus för skojsskull... vill kolla kvaliten på det bara

• MagdaA

okej. skoter är kul! Men synd bara att det är så lite snö än...

köpte en sk ängla-klocka igår. ett hjärta. ska lägga in en bild i galleriet nu.

• Hannnas

Den var fin Magda funderar oxå på att köpa en sån klocka.... såg en fin med stjärnor o månar i någonstans...

Nä nu ska jag fixa mig lite

• MagdaA

Hanna: Finns ju en typ som är dom "vanligaste". dom flesta är runda med olika mönster på. Den här är lite större, sen var den inte plank, utan mer borstad yta. Passade mig bättre. Riktigt nöjd!

• lurksmulan

Hallå tjejer!
    Allvarligt, min mage har blivit mindre! Vad sjutton betyder det???

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!