• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag vill att februari bara ska dunsta bort jag också! Bort, bort, bort med fanskapet! Bokrean drar igång så jag kommer ha tokmycket att göra men jag försöker att ta det lugnt och inte bära så mycket men det kommer vara lättare sagt en gjort... Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • numberone

Hi girls!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MagdaA

inte läst nått sen i fredags kväll, orkar inte läsa i kapp alt. har jag missat nått spännande??

ny mag-bild i galleriet. Den blev lite suddig, men den får duga.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • numberone

*springer fortare än fortast in och kikar* Sååå söt mage  hmm saknar ögon på den gröna plutten annars är den lik mig

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Hannnas

Morron magda o NO

Fiiiin mage magda!! min man sitter på dass... *väntar otåligt* sen kommer ny från mig med ...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

nu ska jag äta frukost! Micke har försökt få liv i mig sedan 8.30. Han har hunnit med massor redan, tom en promenad med Elza. Nu har han kokat ägg så det blir smörgås med ägg och kaviar till frukost!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Jag hade blod på pappret igår, nu har det inte kommit mera men det räckte ju för att hjärtat skulle stanna i kroppen på en. M kom hem från jobbet, så vi har varit tillsammans och "vakat" i natt... nu har jag bara ont i livmodern, känns liksom "fel" på något sätt, men vi får väl närmare svar i morgon på VUL...

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Kicka...det komemr säkert gå bra i morrn...=)

Magda... fin mage... *vill osså ha*

Svar på tråden Pladdertråden!