• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. jag veeeeet. *ångest*... men glad att du har vulet som kommer säga att allt är fint imorgon

nu ropar A frulle

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna:

Ska också äta lite nu, försöka iallafall! Hur var middagen igår förresten?

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kick: jobbigt med blödningar, jag vet! Hoppas det inte kommer mera!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • jazzy

HANNA: hur fungerar det med trombylen????

• Hannnas

Tibax från frukost

Kick.. jo middagen blev verkligen jättelyckad på alla vis skönt

Jaz... det går fiiint med trombylen, A får dock påminna mig att ta den hela tiden, jag är värdelös på pillor.... baksidan är däremot att jag blöder mkt lättare nu...

• MagdaA

Hanna: kom på en sak jag glömmde berätta i fredags. Fick en veta en till sak som kan påverka ev försvagad livmoderhals. Moderkakan sitter lågt, typ vid öppningen... Men förhoppningsvis flytar den på sig.

• jazzy

HANNA: jo det är det som är det negativa med Trombylen...min läkare var tveksam till det,så vi får se vad han sägen sen....får iaf proggisar + sjukskrivning....

• Hannnas

Magda... ahh.. men du, ofta sitter den ju lågt i början, inget jätteovanligt iaf... o som du säger så kryper den ju oftast uppåt i takt med att livmodern växer hur mår ni nu?

• MagdaA

Hanna: vi försöker att inte tänka så mycket. Igår va vi i Umeå hela dagen. Var en sväng på stan, sen fika hos en kompis, sen palt.middag hos mamma å pappa. Kom hem vid 8, sen åkte vi direkt till några kompisar å va där till halv 1. Så, vi försöker att va upptagna med roliga saker och slippa fundera. Men det är klart, visst tänker man. Pratade med mamma å storasyster igår när vi va hem. Berättade om läkarbesöket å dom höll med om att de är ju inte å bra utgångsläge då den är så kort.

Men du, när ska du träffa din läkare nästa gång? Kan inte du fråga honom vad han säger om så korta livmoderhalsar??

• Hannnas

Magda... åhh gumsi, jag ska inte träffa min egen läkare innan v20 ungefär... sen ska jag bara träffa MVCs läkare vet jag inget om än.. men jag kan ju kolla där med såklart!! Ska läsa på lite själv så gott jag kan oxå...

Jag har iaf en väldigt god känsla ang er... ni har ju som sagt proffs runt er hela tiden denna gången och man kommer inte missa något...

Svar på tråden Pladdertråden!