• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Hanna... du kan väl flytta lie närmre så kan vi få komma på mat ofta ..

du är ju snart i din andra dröm ju=)

• Hannnas

thezz... haha ja ni är såååå välkomna

ja nu är det "bara" 26 veckor kvar hihiiii....

Hur mår DU idag då, hur är det med blödningarna mm mm? Illamående?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Ja du Hannna, blöder gör det jättemkt och konstant... Börjar bli ngt trött på det.. brrösten ömmar på lite..
    Illamående, nä kan ja inte säga.... men mer än obehagskänsla när ja blir hungrig, o det blir jag pang på o magen skriker efter nåt..

• Hannnas

Thezz... ja fy *** för dina blödningar... så trist.... men som sagt så länge allt är bra med bebis så kan man kanske leva med det ändå, men det måste ju hela tiden påminnas om den ovisshet som känns i början... bläk för det.... men du ska göra nytt vul på måndag var det va?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Ja bara man får bekräftelse på att allt är som det ska kan man no gleva med det... ska till kk på tisdag.
    Sen kommer man väl noja om de slutar blöda för de kanske beror på att hormonerna gått ner.... nä noja det kommer ja nog jämt göra

• MrsMurphy

Morrn morrn brudar!

Fan Thess för det här blödandet! Måste kännas jättejobbigt att HELA tiden gå runt med hjärtat i halsgropen.

Nu har jag haft mensvärk och molvärk här sen igår kväll och nåde om det inte är pga livmodern växer så det knakar! Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

thezz.. ja nojja kommer man nog alltid att göra, när man slutat nojja för det ena så börjar man med något annat... nog rätt naturligt... KK på tis då... spännande

För övrigt vill jag bara bli av med februari... känns som en evig väntan tycker jag...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Morron lättjis.... Såklart det är livmodern som växer, du har ju en liten därinne som sparkar och har sig =)

ja ni, känns som om man lever i ett vaacum av ovisshet. kommer vara så nervös så jag kommer väl grina mig igenom hela kkbesöket..

• Hannnas

Lättja.... runt v9-10 hade jag jättemycket molvärk... det är för att livmodern växer så fort just då
    morron förresten

• Hannnas

**väntar på att maken ska vakna... vill ha ny magis innan dagen startar ordentligt**

Svar på tråden Pladdertråden!