Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Ny magbild tjejjer svullnaden har nu lagt sig och ändå syns det lite hihi

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. stackare... vad okänsligt av den snälla kvinnan att röka i bilen... usch...

• Hannnas

Men Maaaaagda vad fin mage så stor skillnad det är nu och på v5 oxå myyysigt nu går det ju inte att undgå att se att du har bebis i magen

*muffar ner mig i soffan*

• Hannnas

Magda... sluta vara avis på min mage... finns ingen att vara avis på, särskilt inte om man har en sån fin själv

hihi ja det kunde man ju ana, att du har en KO tatuerad haha gissa om jag skrattade men fiin är hon kossan o så söt ebbafot

• Hannnas

Magda... ja man längtar ju halvt ihjäl sig men mest längtar jag efter att få slappna av o våga glädjas lite mer... vill boka tid hos BM och könsUL... så det känns än mer o veta att magen är stor av annat än godis ...

Har kollat vagn idag med o guuud vad kul det var... hittade ett skötbord som kommer passa vårat minimala utrymme oxå

• Hannnas

Värst vad du är morronpigg Believer

Morron giirlis jag har varit vaken sen 4 (slickat lite på N ) så jag får se än så länge om jag kommer iväg till jobbet *hoppas*

Kickan 84 skrev 2007-01-21 20:29:45 följande:
    Jag är mest orolig, har ju haft två missfall innan och detta plusset kom efter ELVA månder och massa medicinering som du kanske vet, så oron är nog ännu större än hos "andra" kan jag tro... försöker att ta en dag i taget. Stanna där du är! ♥
    Ang oron så tror jag inte den går att jämföra alls, varken med sig själv el andra... för visst tycker man att jag borde oroa mig ihjäl mig med 4mf i ryggsäcken men det är inte så fasligt faktiskt, visst vissa dagar men nja... så det är nog snarare tid och personbundet

O ang brösten.. mina ömmade ju inte heller, o absolut inte vårtisarna de började ju ömma först på nätterna senare... så det är säkerkligen ingen fara, bröst är totalt opålitliga grav.kännare oavsett hur man haft det tidigare så summan.... ingen fara
  • Hannnas

Believer... japp en massa! Vagnen ska vi beställa i slutet på mars, sen skötbordet och lite annat hittade vi men det köper vi senare som sagt

• Hannnas

ae... jo det var verkligen skitväder i gbg... blääk... nu får det vänta till mars innan jag åker dit igen men bra kul hade jag iaf

Hur mår du idag?

Svar på tråden Pladdertråden!