• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • zagolik

Nu när man tänker på det....så den senaste tiden har man läst artiklar om tjejer som varit med om att fostret dött enligt läkaren men det varit helt fel. Inte för att ge ne massa hopp osv nu,men om det varit jag så hade jag bett en till läkare ge besked om hur det ligger till.

Vården är som den är idag. Tyvärr.

2007-Here we come!
  • JUSTer

AE: Jag förstår precis hur du känner......*minns* Erbjöd de inte skrapning? Annars tycker jag att tabletter låter som en bra ide. Vänta kan man få göra hur länge som helst annars. Jag gick i över 10 veckor utan en endaste droppe blod.

Man vill ju bara bli av med "allt" och starta om.

Fy faan vad orättvist.....

Gravid - v. 11
  • zagolik

Förlåt att jag är här inne.....kom på det nu.
    Jag är ju inte gravid....ooooopsGenerad

2007-Here we come!
  • lurksmulan

zagolik: Man får gärna vara här ändå! Det är ingen exklusiv samling människor, bara vi gamla vanliga!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

zagolik.. du är här inne hur mkt du vill precis som de andra i tråden

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Zagolik: Man får jättegärna vara inne hos oss! Vi plockar bara över grav nojjorna hit så ni ska slippa läsa om det i andra tråden! Det hänger på vad man själv pallar med!

Och jag har lite för många av mina nära och kära som fått djävliga besked så ett vul till ae!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • zagolik

Lurk: Så bra....jag glömde av mig för en stund....det är lite tomt i den andra tråden ibland...men på ett sätt bra att ni hänger här så kan man komma på besök ibland

2007-Here we come!
  • Hannnas

ae... ank skrapning/piller.. själv hade jag valt av ren rädsla piller MEN jag tror att skrapningen är bäst, det går fortare, gör mindre ont och det är mindre risk att nåt blir kvar som kan skapa en inflammation... men diskutera det med din läkare OM du kommer i den sitsen... jag hoppas precis som de andra att det ska vända till det positiva även om det lät som att hon var ganska grundlig Gråter

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hanna & Lättja: Till er båda
    2007-Here we come!
  • JUSTer

Zagolik: Fel skrivet av dig......."Jag är ju inte gravid" Du glömde ordet ännu.

Gravid - v. 11
Svar på tråden Pladdertråden!