• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Stampar o gråter jag med.. fy faaan så orättvist livet är Gråter

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Var och skulle göra KUB och så ville då göra ett tidigt UL för att fastställa längden på graviditeten. Hon hittade inget när hon kollade uppe på magen och då fattade jag ju att nåt var fel. Tvingades göra VUL. Efter en lång stund hittade hon fostersäcken och hon sa att det såg ut som om den hade fallit ihop. Fostret var 7+3, inga hjärtljud.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Men vad fan händer här???? Gråter

Jättekramar AE!!

Kickan: Hoppas att det bara är nåt sprucket kärl!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Uuuuuuuusch! *gråter floder* Jag är så jäkla ledsen för er skull!!!!!

Hur har det gått för Lättja då? *blinkar mellan tårarna*

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

ae... Gråter inga ord... bara en jävla massa svordomar... suck... vad händer nu då? förstår om du kanske inte orkar prata o allra minst tänka nu... du är väl hemma resten av veckan nu?

• after eight

Jag är på jobbet. Orkar inte sitta hemma och älta. Ska ringa gynakuten senare i dag. Vet inte vad som är bäst, att få tabletter som sätter igång blödningarna, eller vänta. Frågan är hur länge man måste vänta om kroppen stöter bort det, jag har ju redan gått i två veckor utan blödning.

Jag låter nog kall, men jag försöker som sagt hålla mig uppe. Bröt ihop hos barnmorskan.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Låt hur kall du vill! Det gör inget, jag förstår att du inte kan sitta på jobbet och gråta.
    Men det kanske är bättre att du går hem?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

ae... du är inte kall... snarare chockad... helt försåeligt... vad sa din läkare då? att du ska vänta o se? flåååt frågorna Generad

Svar på tråden Pladdertråden!