• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

zagolik... klart!! du ska inte ens känna att du behöver ifrågasätta din existens i denna tråden... alla hör hemma här och alla kommer att vara här som Lättja sa, mer än fråga med vad man orkar med...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Ni är gulliga som försöker ge mig hopp, men hon var extremt grundlig, så hoppet är tyvärr ute. Jag såg att hon mätte hur stort det var och jag såg tydligt själv att det inte fanns någon hjärtaktivitet.

Kan man kräva skrapning? Eller bestämmer sjukvården?

Usch, jag känner att jag nog borde gå över i andra tråden direkt. Vill inte skrämma upp er andra.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • zagolik
    Juster: Du är väl för gullig

Hanna: Mmmm,det är helt sant. Så nu kommer jag på besök här i fortsättningen
    2007-Here we come!
  • MrsMurphy

Som man nu var tvungen att ta upp här hos bm så är detta min 4 graviditet... Generad 1 skrapning och en piller abort och vid mf så jag piller. Jag har upplevt att piller är en skonsammare modell mot både psyke och kropp... Inte så farligt som man tror!

Min pojkväns brorsars tjej fick beskedet att det var utomkveds tror jag. Men dom sprang vidare till 5 (??!!) ställen innan de fick besked att det såg bra ut och nu har dom en 4 månaders kille så du måste kolla vidare ae! Det är inte så lätt att se på insidan som min bästis fick erfara här i veckan med ds men det var visst ett friskt barn.

Inte för att skapa förhoppningar utan för att vara på den säkra sidan!

• Hannnas

ae.. ja mig skrämmer du inte iaf så var här du... detta är ju en del av graviditeterna och det kan man inte blunda för o låtsas som det inte finns heller... hur DU mår är viktigare än vad som är läskigt att höra tycker jag iaf...

zagolik.. gör det.. du kan ju börja boa in en plats lixom

• MrsMurphy

ae: Ok, att jag är lättskrämd men nu är det inte läge för sånt! Nu är det dig det handlar om!! Gumman, du ska sitta här och ösa ur din ångest tills du blir blå och vi alla finns här till 100% för dig! Usch, det är nästan som man vill ta din plats för den här ångesten önskar man inte sin värsta fiende! Jättekramar!

• zagolik
    Hanna: Ja,för jag SKA bli gravid nu alltså.....men får köra med varannan dag metoden för äl vettetusan när den är,men någon liten spermie borde fästa

såååååååå jag tar en liten plats i ett hörne så länge

Grymt du redan är i v. 14. Tiden går fort
    2007-Here we come!
  • after eight

Nähä du Lättja! Du har haft mer än din andel av mf! Den här gången ska det gå bra för dig och för er allihop! *bestämmer*

Trodde aldrig att jag skulle reagera så här starkt, men det känns som om en del av mig har dött.

Hur är det med Kickan? Har inte orkat läsa ikapp. Har hon fått någon mer blödning? När skulle hon på VUL i dag?

• Hannnas

Zagolik.. haha ja jag fattar knappt vart tiden tagit vägen faktiskt.. oroar mig ofta fortfarande men försöker slå undan sånt så mkt det går...

ae... kick ska på vul i eftermiddag 13:30 tror jag det var.. hon har blödit mer tyvärr...

Nu ringde A... hans katt som han haft i 17 år är sjuk o ska avlivas idag, fick reda på det nu... han grät i telefonen...

Vilken skiiitdag!

• after eight

Håller tummarna för Kickan att det bara är ett brustet kärl!!

Stackars A!

Ni som vet, jag antar att ni har sjukskrivit er när ni fått mf? Vad har ni sagt till arbetsgivaren? Vår arbetsgivare ringer ju till och med upp och kollar, så är processen. Jobbar på ett stort företag och det har ju sitt bestämda förfaringssätt. Men vad säger man? Vill ju inte att hela världen ska veta.

Svar på tråden Pladdertråden!