• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Hej tjejer.

Men vad är det jag hör och ser? Vad ÄR detta för dag?
    Åh en MASSA MASSA MASSA kramar till er som haft en jobbig dag idag. AE, Kickan och Hanna! Var det fler? Usch, det var ju ingen direkt rolig eftermiddagsläsning man fick nu heller.

• Hannnas

Vet ni... Katten lever!!!!!!!!!

Han hade fått jättehög feber o ligger inne med dropp ( jag det låter jättelustigt ) ... men som det ser ut nu kommer han leva ett litet tag till iaf

A är glad igen

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Va skönt att höra hanna

Hmm, sa jag va jag drömde inatt? Kanske inte bästa tillfället att säga det men ändå, lite otäckt att det var just inatt när det verkar ha gått åt skogen här idag
    Jag drömde om en massa döda barn Mår fortfarande helt dåligt över det

• Hannnas

Lättja.. haha ja så skönt, hade förväntat mig en förkrossad A ikväll...

• Thezzizen

ååhh Hanna, gissa vad glaad jag blir för katten. Hoppas det går bra...

Lättja, visa mig till grottan bums!

Avbokade min tandläkartid i morrn, kan ju inte ligga där o hispa upp mig inför kk samtidigt som de ska dit med borrar och grejer *rodna*

• Hannnas

Believer... uscha... .... men det är ju vanligt att drömma om de rädslor man har, ett sätt att bearbeta dem....

*viskar*jag har shoppat liite*

• Kickan 84

Hejsan!

Har blivit kollad med VUL både av en ST-läkare och en Överläkare på KK idag, allt ser bra ut och ingen blödning kommer från livmodern, hjärtat pickade på och vi fick se det båda två! Underbart fantastiskt, men vi är rätt omskakade fortfarande!

AE: Neeej! Stackars er!

Stanna där du är! ♥
  • MHoof

Åh va HÄRLIGT Kick Va glad jag blir! Jihoooo!!!

• Hannnas

Kickan.... *puuuustar* men jag visste det ... grattis!!! Har du fått post idag förresten??

Svar på tråden Pladdertråden!