• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Håller tummarna för Kickan! Ett tråkigt beked räcker för en dag.

Jag har berättat för chefen, det gick inte att dölja. Hon skickade hem mig på stört och sa att hon inte förväntar att se mig under resten av den här veckan.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Urk nu börjar jag må lite illa.... Jag hoppas det beror på att jag har ätit lite dåligt idag, men jag har inte vågat eftersom det går runt i magen hela tiden. Jag kommer säkert också bli magsjuk nu.

Jag tar tillbaka allt jag sagt om min mage, nu är den tillbaka med besked! Det är säkert för att jag är så orolig i magen som den är uppspänd, men nu känns den mer som innan.

Jaa Kickan kom tillbaka, vi undrar hur det har gått!!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

ae: Vad snällt av din chef!! En del hade faktiskt inte gjort så, hur hemskt det än låter.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

ae: Riktigt vettig chef må jag säga! Ta hand om dig nu!

• Hannnas

ae... DET är vad jag kallar chef... ta hand om dig/er....

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Dom stack ju i fingret i morse för att ta prover och jisses vad rann och nu är fingertoppen småblå och det gör ont. Tror jag föredrar vanliga blodprov i armvecket än detta! Har ju förstått att man blöder lättare nu men detta var ju löjligt, stockholms blodbad för ett stick i fingret... Suck!

• Hannnas

Lättja... jag lider med dig... själv kommer jag vägra bli stucken i fingret, vissa säger att det inte går att ta provet då men det är lögn o båg ta det venöst nästa gång så slipper du det och får ett mer realistiskt värde...

• Thezzizen

hej tjejer...

Här kommer man in efter jobbet och vilken förtvivlan man känner...

AEgumman: Så himla ledsen för din skull *krama*

Kicka.... hoppas hoppas för din skull nu..

Lättja...låte rksönt att du är lite lugnare..

Idag jag vet inte, haft supermktmensvärk, nästan hela tiden, det gör mig sjukt orolig, samtidigt som det blöder...
    Dock kändes det som om jag skulle kräkas hela vägen tilljobbet o lite efter det. Hoppas på positivt av det o inte av gorgonzolan igår,,,

kramar till er alla

• Hannnas

Thezz... den där värken kan ju lika gärna vara livmodern som växer snabbt verkar ju logiskt med tanke på ditt illamående

• MrsMurphy

Thezz: Jag har också grym mensvärk men jag försöker se det som livmodern växer istället. Har dessutom lyxen Flört att ha lite molvärk i ryggen konstant sen bim så ja jisses. Vi låser in oss i en grotta resten av tiden va??

Svar på tråden Pladdertråden!