• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Lurkan: Känns galet att skriva nu men allt såg finfint ut, alla världen och så, lite bassning på kilona. Träffade läkare och hon kände på livmodern och den stämde bra med vecka och så. Min bm sa att detta med vul inte var så bra idé för att det är en liten där som växer och har det bra och inte vill att det ruckas runt där så nu ska jag strunta i alla såna tankar. Det blir ett rutin ul i v18 och det får duga!

• lurksmulan

Lättja: Vad jätteskönt att höra!!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • after eight

Tårarna rinner hela tiden, men jag är inte hysterisk längre. Har stängt in mig på mitt rum.

BM sa att jag skulle ringa gynakuten i dag. Tror ni att jag måste ringa, eller kan D göra det? Hon sa att det inte var någon brådska och att de troligtvis ändå kommer att säga att jag ska vänta med att komma upp till i morgon bitti. I morgon kommer jag att få diskutera vad som är bäst, tabletter eller vänta. Nån som har en erfarenhet? Jag vill ju egentligen få ut det så fort som möjligt, så att jag kan gå vidare, men jag vet inte om det är mycket jobbigare med tabletter. Är rädd att jag ska känna att jag dödar det genom att ta tabletter. Löjligt jag vet, för det är ju redan dött, men jag får flashbacks från aborten som jag gjorde för flera år sedan.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Lättja.. härligt!! glad för din skull... mellan tårarna i tråden... o det är ju snaaaart rutinUL veckorna går ju så fooort ändå

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

ae: Och dom är 100 på detta nu?? Jag litar inte riktigt på vården längre när det gäller detta...

• zagolik
    Lättja: Åh,vilken lättnad det måste vara för dig
    2007-Here we come!
  • lurksmulan

Jag har tyvärr ingen erfarenhet av varken abort eller ma så jag kan inte hjälpa till på den punkten.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

ae.. D kan absolut ringa.. o jag tycker du ska åka in så fort du kan för att få det bekräftat av en annan läkare, man vet aldrig innan man fått en second opinion ju... Gråter

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

ae: Håller med Hanna om att få en undersökning till. Tycker att varenda gravid nu har fått nån feldiagnos så bärst att kolla ordentligt en gång till. Sen så anser nog jag att piller är bäst...

Svar på tråden Pladdertråden!