• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Kicka, kl tio behöver jag allt stöd jag kan få =)

• Hannnas

thezz... kl 10 ska jag tänka alla goda tankar som finns o skicka dem till din gyn

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Hej tjejer!! Jag har haft många dagar utan dator fast det har inte varit frivilligt. Betteriet till vårt trådlösa tangentbord tog slut och nu hittar inte datorn tangentbordet längre så vi har fått köpa ett nytt.
    Jag har haft 3 dagar hemma (fre-sön) med sjuk dotter och maken på jobbet. Det har varit en väldigt tung helg. Dottern är fortfarande sjuk men nu har hon iaf fått lite antibiotika.

Jag har ingen större koll på vad som har skrivits under helgen men jag är tillbaka nu iaf

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia.. skönt att ha dig tillbaks...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Hanna, tack

Vad har hänt här i helgen då?

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

hej hej tjejer. hemma igen. direkt efter middan åkte jag å maken in till stan, har veckohandlat. brukar passa på å följas så han kan bära alla tunga kassar! Jag bar kattmatspåsen! Köpte gott bröd och ishavssallad så lite senare ska vi göra goa mackor med skinka, ost, sallad och sån röra på! Snöar för fult ute, så mysigt! Tur vi såg älgens lysande ögon i mörkret!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Kom och tänka på inskrivningen igår nu och jag sa att jag käkar mitt val kvinna. Men min bm verkade tycka att såna var mest fjant! Hur länge ska man käka dom egentligen?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Thezzizen

morron, äntligen nån mer som vaknat=)!!!!!!!!1

Svar på tråden Pladdertråden!