• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Underbart Thezz!!!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Thezz... älskar när jag i sådana här lägen kan glädjas o säga vad var det jag s såå glad för din skull!!!!!!!!!!!

Hur stor var bebis idag? o fick du kort?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna... har inte irktigt koll på vad han mätte till trots att vi länge tittade på tabellen tillsammans. Kunde de vara 7 mmm ungefär..
    jag bad inte om kort, tänkte göra det nästa vecka när jag är där. Antar att jag får vul då...hoppas det iallafall...

• Thezzizen

Men den hade växt ordentligt från förra veckan med mitt öonmått mätt

• angiee

Ja har lite molvärkar i ena sidan typ hö äggstock, bör ja va orolig???

• lurksmulan

Åh vad skönt att det gick bra för dig Thezz!!

Angiee: Har du plusat nu? Det var ju osäkert igår?

Jag hänger inte med alls som ni märker. Laban är fortfarande magsjuk och tvättmaskinen går oavbrutet. Jag säger som jag gjorde igår, jag är glad att vi har skinnsoffa så det bara är att torka av! Och jag vet inte hur många gånger han spytt PÅ MIG. Urk, men det är okej.

Nu ska jag äta lite när Laban sover. Han är helt sänkt idag stackaren, jag blir faktiskt lite orolig. Igår var han iaf pigg mellan gångerna, men idag vill han bara sitta och mysa och är jättehängig.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

angiee.. nädå... klart inte... molvärk har man ju lite varstans o lite när som vänj dig o grattis

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!