• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Typ..... Drömde i natt att jag gick till fel ställe ch inte skulle hinna i tid så då skulle ja inte få komma dit nå mer...

har inte kunnat sova nu sen r åkte till jobbet.

Chansen att man inte ser nåt nu o allt är normalyt är ju inte spec stor nu...

• Thezzizen

Enlilgt mina beräkningar typ 6+3-4. Känner dock lite press då Kicka såg klart o tydligt o vi är lika långt gångna..

• JUSTer

God morgon alla!

Thezz..... håller alla tummar för dig idag.

Gravid - v. 11
  • MrsMurphy

Det kan ju innebära att du också kommer att se klart och tydligt! Och det kan innebära att du inte ser ett skvatt.  För det är svårt så där tidigt, det är det... Dom utvecklas ju ruskigt olika snabbt i dessa veckor också. Fundersam Blir tokig på denna limbon till helvetet här! Skrikandes

Ska du gå själv eller har du killen med dig??

• Thezzizen

Det blir till att gå själv, karln måste jobba tyvärr...

• MrsMurphy

Thezz: Jag kommer tänka på dig och hålla alla tummar och tår att du kommer få se ett fint tickande hjärta!

• Thezzizen

Vad söta ni är, ni må tro att det är det jag önskar allra mest!

Svar på tråden Pladdertråden!