• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

lurkis.. meen din lille gubbis... stackarn.. hoppas han blir frisk snart

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Jag tycker om lichie som dom är eller med glass men inget socker el så, du märker ... finns ju tyvärr inte så mkt kött i den bara..

• MagdaA

Nu ska jag värma på lunch. hungrig och mår illa så det är bäst å få i sig nått nu! Kikar in senare.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Jag är så trött att jag vet inte vad drömde att jag blödde inatt oxå... usch

• MagdaA

Hanna: KRAM sånna drömar är jobbiga. drömmer ofta att nått går fel, så det första jag gör när jag vaknar är å kolla efter blod i sängen...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Jag drömde också konstigt i natt. Att jag hade gått över tiden men på nåt sätt glömt bort att jag var gravid, för jag kom på att min mage var väldigt liten (som nu) och att jag nog inte riktigt känt ordentliga fosterrörelser någon gång. Det var mycket underligt.

Hanna: Ja jag hoppas han är bättre när han vaknar, det är inte kul när han är så här hängig. Visserligen är det mysigt att sitta i soffan och gosa, men det är inte toppenkul en hel dag.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • angiee

Magda

Känner mig inte alls gravvo...
    Hmm...
    Ja väntar med att jubla& känna efter för mkt, iaf tills ja gått ÖVER bim...

• Dulia

angie, var trevligt att se dig här!!!

Var är listan??

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Jag skulle ju skriva mer!! *förvirrad*

Igår såg jag hur min mage rörde på sig av MeBeans sparkar och rörelser. Jag med min feta, degiga mage kan se rörelser utanpå!! Det är så underbart att se och man sitter verkligen där med ett fånigt leende på läpparna!! Tyvärr är maken alldeles för långsam så han har varken sett eller känt något än men det kommer väl det också.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • lurksmulan

Dulia: Vad häftigt! Men samtidigt tycker jag att det ser lite läskigt ut.
    Jag kan säga att det tog bra lång tid innan min man kände något, säkert runt v 27-28 nånstans. Min moderkaka satt ju i vägen för all sparkaktivitet.

Listan är någon sida längre bak tror jag....

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!