Pladdertråden!
Kick.. haha ja det ser ju lite knasigt ut men om man vill behålla sina gamla brallor o e är so otöjliga som jeans så
hihi... annars får du helt enkelt köpa mammabrallor, kjolar eller ge vika för tajtsmodet ![]()
Kick.. haha ja det ser ju lite knasigt ut men om man vill behålla sina gamla brallor o e är so otöjliga som jeans så
hihi... annars får du helt enkelt köpa mammabrallor, kjolar eller ge vika för tajtsmodet ![]()
Kick.. säg inte det
o när det lägger sig så kanske en annan mage kikar fram.. alla är ju så olika ju
nä jag trugar ändå för tajtsmodet
hihi
ae.. det gör du inte.. ät nåt!! Äpple?
Kick.. tror ändå inte att det kommer lägga sig så mkt.. du får börja kika efter alternativ som känns ok helt enkelt
lyxproblem va? ![]()
Kick... ja jag väntar på vårmodet innan jag köper nåt tror jag... tror jag kan klara mig länge med det modet som är nu faktiskt
vägrar bli ett gravid-tält iaf
... men laredoute har fina. men jag vill alltid känna o klämma på sömmarna själv innan o det blir ju svårt med postorder, trots att de ligger i Borås ![]()
Kick.. ahh ska kolla genast
men som sagt... har svårt för postorder ![]()
Kick.. tycker jag absolut du ska göra ![]()
Lättja... nåt spec. ?.... är oxå trött *gäsp*
lurkis.. byt jobb med mig.. jag slår vad om att mitt är tråkigare nu
...
Jag vaknade ju av katterna vid 4 inatt, sen börjar ju jag må jävligt illa om jag inte somnar om snabbt.. så då blir det att gå upp o äta.. sen var det lite slickande på Nicklas o sen var det kört med mer sömn ju... *suck*