Pladdertråden!
lurkis... tror du har en fin mage *så et så* o minigrisen är ju urgulligt
haha
lurkis... tror du har en fin mage *så et så* o minigrisen är ju urgulligt
haha
o förkortningen sin har ju oxå en trist betydelse... ![]()
Kick ... niiiice
gillar verkligen den kombon o anders är såld på röd/orange
så blir det denimbasen så blir det orange fleeze och röd åkpåse/röd inredning i vagnen
vill gärna ha en trefärgad vagn ![]()
Lättja... ronja är ju gulligt ju ![]()
Kick.. jo det kommer vi nog göra
men jag måste se o känna på materialet först
o nä jag förstår att ni inte beställer den tidigare... vi kommer ju göra det pga denimet... för säkerhetsskull iaf om vi bestämmer oss för den
... o sen hade jag gärna velat ha den NUU haha men man får ju tänka liiite på garantin... men 6-8v leverans sa de att det var ungefär men det kan säkert skilja lite på olika affärer.. men ni beställer via tyskland eller?
lurkis.. känner igen det där.. ibland har man riktiga deppardagar... ALLT är skit.. allt o alla t o m
men det går över iaf... *kram*
Kick... ja för sjutton.. klart! Men ni kommer väl åka o kika på vagnen o klämma o sånt innan eller?
*rusar ner i källaren o fikar*
Kick... ihh vad kul att göra 4D.. finns ju inte på många ställen alls, är det på tittut ni ska då? själva funderar vi på att göra 3D men i malmö.. vet inte så många som har 4D o inte är allt för långt bort... o inte föööör jävla dyrt heller...
ae... ja du.. tänker på det hela tiden.. tiden går ju fort så snart vet man ju
OM snäckisen lever o frodas då ska vi iväg o handla en present till henne
hihi
Kick.. ja vad jag vet så är et inte många i sverige som erbjuder 4D än... men i sthlm finns ju iaf tittut som gör det (dyrt som fan dock
)... o 3D finns ju på vad är det... 4-5 ställen el nåt? ja kön vill vi oxå veta
kuuuul!!
Kick.. haha o jag är säker på tjej.. men VET gör man ju ändå inte o det är ju det man vill
...
Kick.. haha näää jag har ju trott kille oxå
inte första dock ![]()
Kick... har du sett tittuts hemsida
http://www.tittutultraljud.se/