• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

*nyser lite på jazzy*

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

jazzy, det var så lite så!!!

• Hannnas

snörvlar skätter o smittar rejät

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

helt otroligt va blödig jag blir när jag är gravid! missade melodifestivalen igår så jag har sett reprisen nu. även fast jag visste vilka som gick vidare så började jag storböla när den här nya tjejen gick till final och fick sjunga sin låt igen. vilken otrolig känsla det måste vara att komma som helt okändis och gå vidare! tru jag är ensam hemma, nästan pinsamt juh!

hanna: du får ta en ny bild i morgon i stället! jag la in en ny bild i morse. ska scanna in senaste ul-bilden också, då räkan petar på sin näsa! Men det blir en annan dag.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

hanna...tänk om man skulle se denröra på sig....wieouuuuu! usch spännande.

Vad gör ni andra idag? Jag har dötrist här hemma. fast nu har jag sett både guldet o bronset!

• Dulia

Magda, jag grät också när hon gick vidare!!

Thezz, jag var i "din" stad igår Tänkte på dig när vi åkte förbi s-motet på E18.

• Thezzizen

Dulia.... at du inte ropade så jag hörde

• Dulia

Bianca sov så jag kunde inte Funderar på att åka till v-ås en helg och hälsa på lite vänner. Kanske kan passa på att hälsa på dig också då?!

• Thezzizen

Ja! Ni har helt gett upp tanken på att flytta tillbaka hit? Vad är det för lägenhet ni har sett nu (såg i adra tråden?)

Svar på tråden Pladdertråden!