• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

angiee: kluven fråga. jag skulle nog vänta till vecka 6+ iaf. Jag såg pickande hjärta i vecka 6+1.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. myysig dröm iaf A drömde inatt att han satt i soffan med våran bebis i knät, han har varit salig hela morgonen själv drömde jag att A lämnade mig ... bläk.. jo jag hoppas det småonda lägger sig, det är läskigt tycker jag... men jag hörde ju hjärtat såå starkt i fredags så det kan inte vara nåt knas heller tycker man...

Angie.. jag hade skjutit tiden till v11 OM jag hade kunnat hålla mig, om det är så att du bara får en tid... annars är v8 o v11 bra veckor att kolla i

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hanna: Åh ska du komma in i den fasen nu! Så var jag förra gången, jag var helt oresonabel och tog min galenskap till helt nya nivåer. Jag var övertygad om att J skulle lämna mig hela tiden och oftast satt jag bara och grät hela vägen hem i bilen (han körde till jobbet på den tiden) varje dag! Det räckte med att han inte höll med mig om nåt så satt jag och fantiserade ihop om att han skulle dra. Och en gång när han körde fort och jag sa att jag inte gillar det sa han på skämt "nä men då kanske du skulle ha träffat nån som inte gillar att köra fort", och du kan ju fatta hur knäckt jag blev av det!

Angiee: Jag skulle också ha väntat ett tag. För att slippa oro fast det kanske inte är befogat.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • angiee

Hannah

detta eju en tid hos min vanliga gyn. min sk "utredningstid"...
    jag tänkte även fråga om ja får en VUL tid i V 12 i samband me inskrivning... Trorinte d ska va några problem...

• angiee

Jag fick skjuta upp tiden 1 vecka, sen åker min gyn på semester i 2 veckor
    Men det får duga,hoppas man ser liiite iaf

• MagdaA

angiee: hur långt gången kommer du vara?

• MagdaA

angiee: då hoppas jag att du ser lika tydligt som mig! i mitt galleri finns en ul-bild från vecka 6+6 om du vill kika. gjorde ett vul i 6+1 också, men har ingen bild från det, inte så stor skillnad, han va bara mindre

• Hannnas

Lurkis.. ja det där lät mu mindre skoj, än så länge så håller det sig till att jag väckor honom på natten o berättar vad jag drömt o söker akuuut bekräftelse

Angie.. bra att du fått en ny tid.. du kommer säkert se hjärtat då

Magda.. dig går ju inte jämföra med din skrutta du ligger ju eg en vecka före i tiden jue.. har du ju varit hela tiden eg..

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

När kan man ringa MVC utan att det ska betyda otur?

Svar på tråden Pladdertråden!