• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Kan dom inte fixa ett test där man kan se att ÄL har skett???Fundersam
    Tack Kickan...allt bra med dig???

• Kickan 84

jazzy: Ja, det borde finnas nåt som kan mäta progesteronet hemma!!

Jo, det är rätt okej! Råångest inför allt plugg jag har framöver mig, orkar knappt med mig själv just nu ju! Ska avvakta och se hur jag ska göra, vill inte ta ut mig totalt bara p g a studierna just nu, är knappast det viktigaste.

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Ta en dag i taget,jag menar plugget finns ju kvar.....
    som sagt du har ju lite annat att tänka på just nuGlad
    Jag hoppas att mitt ägg & Manges spermie finner varann.....Skrattande& fastnar!!!!!!

• Kickan 84

jazzy: PRECIS!

Inget hindrar att man läser en distanskurs när man är barnledig heller för att gå ihop skiten!

Klart det ska, nu jädrar är det väl ändå er tur!!!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Japp...min tur!!! Nu har vi väntat såå länge.....

Men du har väl bara en termin kvar??

• Kickan 84

Jazzy: Har 30 p kvar till examen, egentligen bara 10p, men jag läser för utökad annars får jag inget jobb i den här stan... därför läser jag 150% denna terminen men vet inte om jag orkar, tar eventuellt bort den där halvtids distanskursen... får se. Känns som att praktiken och examensarbetet är viktigare, för distans kan jag läsa på när jag är hemma, eller i sommar, eller när som helst!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Aha..hur många poäng har du nu då?? Jag tror att jag bara har 140 p

• Kickan 84

Utbildningen är egentligen på 140 p, jag har nu 130 p, och ska ha 160 p för utökad (1-6 och fritids)

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Varit i stan och gjort ärenden. ÄNTLIGEN har jag hittat en snygg tunika att ha på 30-års kalaset. ska se om ni får se nån bild sedan kanske. Är inte en gravid-tunika, men magen får plats endå. provade lite mamma-kläder, men man ser ju ut som en gravid ELEFANT i dom! Dessutom står min mage ut både framåt och åt sidorna, så jag ser grotesk ut i vissa gläder, å brösten! Dom är ENORMA!

Sen åkte vi å köpte massagebänken åt syster, riktigt nöjd, den ser oanvänd ut! Hemma nu iaf, helt slut! Tröt i huvudet och det hugger i fogarna. Ska lägga mig å vila innan det är dax att laga middag.

angiee: jag är uppe och kissar minst 3 ggr/natt. oftast 24.00, 03.00 och 06.00, ungefär.

Thezz: här har det inte varit nått sex sen helgen efter böllopet, det var i slutet på november. Blir inget så länga räkan är i magen. Men jag är inte så sugen heller... Å maken kan man ju hjälpa på andra sätt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Fatta att jag hade varit fru nu om allt bara hade gått som vi tänkt oss!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!