• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone
    Magda:
    hihi har sett jag är snabb vettu.... såå mysigt när det börjar synas ordentligt!! Just nu hoppas jag mest på att resultatet på blodprovet blir fint så det finns en chans, OM det visar att ägget lossat så kommer jag bli fullständigt galen och testa ihjäl mig tror ja
    Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • angiee

kukkelikuuu!!

På fredag ska ja till gyn & kommer va i v 5+4 eller ngt, va kan man förvänta sig att man ser på vul?

Visst borde väl en hinnsäck synas?
    Tänk om manbara ser en slemhinna?!

VA SKA MAN SE DÅ??

• Thezzizen

Angie.... jag var ju typ i 5+3-4 vid första vul o man såg hinnsäck o gulesäck men inget foster. Eller jag såg inte så mkt alls, utan gyn såg. En vecka senare var skillnaden stor ..

• angiee

Thezz

Undra om ja kanske skulle skjuta upp besöket en vecka? Eller bara be om ytterligare en tid efter ja vart där på fredag?
    hmm...

• lurksmulan

Jag har ont i magen som kommer och går, men jag känner igen det från förra gången. Det är liksom ont som rör sig om ni fattar. Det är väl nåt skräp som växer men det är irriterande.
    Jag vägde mig hos min mamma, har bara gått upp 1 kg från inskrivningen. Hade gått upp 2 men har visst gått ner 1 igen, vilket är helt otroligt med tanke på min godis-chips-glass-diet.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurkan: du kan få några kilon av mig! jag blir rädd när jag ställer mig på vågen! tror jag går upp så lätt eftersom jag gick ner mkt i vår/sommar så kroppen har varit inställd på smal-diet och mkt motion, å nu får den inte det så tjoffs kommer kilona igen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna
    angiee:

Jag skulle nog skjuta upp en vecka jag för att du ska slippa oroa dig mer.
    Sist jag var gravid, så såg vi bara en hinnesäck med så tidigt ... men en vecka senare såg vi mer .... 

Jag tror jag ska ringa å fråga om jag kan boka om min utredningstid den 28/2 till ett VUL ...
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • numberone

Magda: Är du precis som jag rädd att det skall sätta sig mycket i ansiktet????

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MagdaA

no: nä faktist inte. rädd att det ska sätta sig överallt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!