• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Dulia: Joodå det har den visst! Framför allt är den högre på den nya bilden, den börjar högre upp. Och den har vuxit och ändrat form!

Min man klappade mig på magen i fredags kväll och sa "oj vad hård den är redan". Eh, jaa.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Lurkan, att den är högre känner jag. Bean har börjat att trycka uppåt ibland åt höger och det är rätt så obehagligt.
    Hade din man förväntat sig nåt mjukt och fluffigt eller?

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Idag är det bara 3 dagar kvar till UL Jag längtar massor nu och jag hoppas att Bean moonar ordentligt och visar upp sitt underliv

• MagdaA

hej hej! å go morron! blev sent igår, men har sovit SÅ skönt i natt! Å nu idag är det underbartväder ute! Micke ska ut å köra skoter. Jag tänker baka lite och se reprisen på melodifestivalen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • angiee

Hej tjejer!!
    Ja har en liten fråga?

När ja ska göra nr 2, så tryckerdet fram på livmodern & gör ONT i huggform typ?
    Som att det trycker utav bara FAAAN!!!
    Sen släpper det
    Nån mer som upplevt det så?

kram

• Thezzizen

Spännande med ul Dulia. kommer ni ta reda på kön den här gången..?

• MagdaA

precis lagt in en ny magbild. dumt att jag inte hade samma kläder som sist men aja. den är större iaf, men svårt att se med hel svarta kläder kanske...

angiee: har hört fler som haft så i början, inegn fara tror jag. beror nog på att diverse organ håller på att byta plats å så. Det enda tips jag kan ge är att om du är jättehård i magen, sitt inte och toktryck! vänta tills det "kommer själv" eller ät nåt laxerande. Fick det tipset av min läkare. Han sa att om man sitter och tok-trycker kan man krysta så hårt att det ger mf...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

Thezz, ja om den vill visa oss På rutinUL knep den ihop sina ben och det var bara därför vi inget fick veta då.

• angiee

Madga

OJ!! MF?
    Hur hårt ska man pressa då? *vart plötsligt orolig*
    Man måste ju kunna få pusha på lite, utan att man får mf?

• Thezzizen

Agiee.... bli nu inte så orolig så att du går och blir förstoppad...

Men jag håller med, det kännsinte som vanligt i magen när man går på toa nuförtiden...

Svar på tråden Pladdertråden!