• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: just ja! glömde..... ska bli spännande nu fram emot vecka 18 el nått om läkaren vill säta bf datum.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

angie.. efter bf kan man boka tid nädå... boka när du själv känner att du har lust såklart.. men ju senare du bokar ju senare får du tid såklart.. jag ska inte dit innan v16 o det känns lite trögt...

Magda.. jaaaa så himlans KUL jag är oxå nyfis på vilken vf dag jag får gissar på 15:e.. känns så men man vet ju inte limmodern växer som attan iaf

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

God morgon!!
    På onsdag ska jag på UL!!! Nedräkning pågår!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia.. ihh vad spännande då hoppas vi att bebis moonar oxå

• angiee

Dulia

Åååååååååå va spännande!!

• Dulia

Hanna, ja vi hoppas på en moonande bebis!!!

• Dulia

Förutom att det bara är så skoj att se bebisen och att kanske få veta vilket kön den har så har ju UL:et ett syfte. Dom ska ju mäta lite flöden här och där och se hur stor risken är att jag utvecklar havandeskapsförgiftning. Får jag bra värden kommer risken var under 1% så ni får hålla tummarna för det. Denna graviditet ska gå "smärtfritt", min förlossning ska komma igång av sig själv och jag ska föda vaginalt!!

• Hannnas

Dulia.. alla tummar här iaf ... o du äter väl Trombylen fortfarande? Vet du hur länge du ska göra det??

• Dulia

Hanna, jag ska äta fram till 1 månad innan BF

Svar på tråden Pladdertråden!