• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Du är snart här Jazzy!! Jag har ju mina magiska grav test till dig ju! Har bestämt att den bara visar plus!

• jazzy

LÄTTJA: ha ha ha ...du är ju bäst!!!!Glad

• lurksmulan
    Lättja: Men du ska väl inte beställa den på bokus?! Då får du väl sparken?

Nu har jag varit på Babyproffsen och försökt ta reda på lite mer om vilken vagn som kan passa oss. Vi vill ju ha en som Laban kan sitta bra i och som man kan lägga i en mjuklift i som bebisen kan ligga i (för det mesta) och som då får plats under vagnen när den inte används. Svaret på mina böner är visst Brio, och jag har aldrig haft någon sån!!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Lättja: har börjat läsa "Små citroner gula". Det är en sån bra bok för man kommer in i den direkt, i första kapitlet. Lättläst och jag fastnar i den varje kväll! Igår låg jag och läste alldelens för länge! Fick en chock när jag tittade på klockan!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Magda: Härligt! Fick ta mina kollegor till hjälp för jag har blivit helt knäpp i huvudet! Kan inte ta beslut, kan inte tänka, kan inte rekommendera utan jag är helt mossig i huvudet och kan inte ta egna beslut och stå för dem.

Nån fler som blivit knäpp i huvudet?

• MagdaA

Lättja: haha! låter som du är påverkad av grav-hormoner! hihi! jag känner igen det! skulle köpa gardintyg, men slutade med att jag gick fråna ffären på super-dåligt humör, utan tyg, eftersom Micke inte kunde välja tyg ÅT mig! Snacka om hormon-kossa!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    Magda: Usch, den boken blev jag besviken på. Jag tyckte hon var besvärlig och otacksam och jag kunde inte identifiera mig med henne alls så jag fick aldrig någon känsla för den.

Lättja: Tuuuur att den finns! Jobbigt att få sparken för den sakens skull...
    Jag har varit helt hopplös i skallen sen förra gången jag fick barn ska jag säga. Jag har telfonhjärna på heltid! Kommer inte ihåg nånting alls, är helt förvirrad och allmänt puckad.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Det jobbiga är att man får fullständig panik hela tiden av denna beslutsångest och det hela slutar allt för ofta med att man sitter och tjuter i ett hörn...

• Dulia

Lurk, vi har e Brio nova så du kan fråga mig allt du vill veta

NO, aha du tänkte så Fast det fungerar bara om det är halvakut. Måste barnet ut fort finns det ju ingen tid får något finlir Jag får fråga min läkare på fredag när jag ska träffa henne.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!