Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Åh vad mysigt med middag! Jag längtar efter grekiskt så jag tror att jag ska dö! Men J har innebandymatch ikväll så det kan jag glömma. Får ta det en annan dag.
    Jag får choklad iaf, men jag får köpa den själv för hans bankomatkort är i min jackficka.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Häääääääääär får du undra Hanna!

• lurksmulan
    Thezz: Nej men vad jobbigt att höra! Måste du vänta ända tills nästa vecka nu? Vad sjutton ska de göra på fert.mottagningen som inte den läkare du träffade nu kunde?
    Kunde de inte säga nåt om vad det här betyder då?

Believer: Jag har inte nästäppa nu, men när jag blev beroende var det "bara" att sluta använda och stå ut tills det gav sig. Jag trappade ner så att jag bara använde på natten kanske 1 gång och till slut inte alls.
    Men mina slemhinnor i näsan är helt paj fortfarande, jag blöder så fort jag blir det minsta förkyld (då är det inte näsblod utan det är slemhinnorna som blöder).

Dulia: Jaha, vad händer nu då?
  • lurksmulan

Thezz: Men vad bra ändå, då verkar det väldigt positivt att du får komma dit och träffa läkare som är experter på endo och även kan kolla hur resten utvecklar sig.
    Jag hoppas verkligen att det går bra för dig, det förtjänar du!

• lurksmulan
    Marie: Njae, din teori stämmer inte. Jag var (och har förblivit) luddskalle nummer ett!

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
  • lurksmulan

Nä men vilken söt liten mage Kick!

• lurksmulan
    JUSTer: Jag håller tummarna för att allt ser fint ut imorgon! (Det gör det säkert!)

Believer: Vad bra att du får komma in och grattis på födelsedagen förresten!

Jag tog en ny bild igår men glömde lägga in den, får försöka komma ihåg ikväll.
  • lurksmulan
    Dulia: Jag säger som jag har gjort förut, saker händer inte människor bara för att man läser om det, så för mig är det också okej.
  • lurksmulan

Dulia: Men visst är det så att de misstänkte att något mer var "fel" på barnet. Att det inte bara handlade om DS utan även något ytterligare?
    Men om hon nu ska avbryta graviditeten så pass sent borde de ha några mer akuta tider för abort tycker man ju.
    Jag tycker jättesynd om både dig och resten av din familj som måste gå igenom det här!

• lurksmulan

Ha det bra nu Dulia! Kram!

Svar på tråden Pladdertråden!