Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

angiee: Det kan komma och gå, vissa dagar är det inget alls och vissa dagar kan man inte tänka på annat!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Jo jag förstår det, men det är helt normalt att det kommer och går.
    För mig var det så att jag inte hade ömma bröst alls förrän kanske v. 8 eller liknande. Och sen höll det på och komma och gå, det gick inte en dag utan att jag klämde på bopparna för att se om de ömmade eller inte. Och vissa dagar gjorde det vrålont hela tiden!
    Om jag känner efter idag så ömmar de nästan inte alls, men jag orkar inte ens oroa mig längre. Jag är ju i "den läskiga fasen" ändå.

• lurksmulan
    angiee: Jag tror att i princip allt är normalt. Egentligen. Frågar du hundra personer har hälften varit vråltrött och hälften som vanligt.  Jag tillhör den trötta skaran, men det gör jag även om jag inte är gravid.
  • lurksmulan
    Magda: Jag tycker Petrus är lite för frikyrkligt för min del.
  • lurksmulan
    Magda: Men det där med namn är så personligt, alla har ju sin koppling till alla namn och ibland måste man vänja sig lite och sen tycker man det är jättefint (oftast).

Kick: Vad jobbigt att du inte mår bra, men jag tror att du måste försöka äta ändå. Har du ingen fil hemma?
  • lurksmulan

Jag har trååååååååkigt!! Dessutom känner jag mig helt pirrig i kroppen, som om jag är förväntansfull, men jag har inget att vara det för!

• lurksmulan

Fin bebis Lättja!

Själv är jag på uselt humör och vill bara försvinna från jordens yta. Jag och J hade värsta fighten igår och jag känner mig helt nedslagen i skorna. Somnade ledsen och vaknade ledsen och är nära att börja gråta hela tiden. Jag vill bara gå hem eller rymma eller nåt.

• lurksmulan

Jag ska också gå ner i vikt efteråt!
    Jag hoppas ju som sagt i hemlighet på att jag ska rasa i vikt som jag gjorde förra gången, men det är ju ändå inte att räkna med.

Tack för era kramar tjejer, det känns lite bättre nu iaf. 

• lurksmulan
    Magda: Jag hade ju turen att gå upp 6 kg under förra graviditeten, och sen gå ner 18 kg när jag ammade. Sen har 7 av de kommit tillbaka, men jag väger fortfarande 11 kg mindre än när jag blev gravid förra gången!
  • lurksmulan

Jag har gått upp 1 kg hittills. Först var det två, men jag måste ha tappat ett igen, vilket är underligt med tanke på vad jag äter...
    Du har förresten fått mig tokigt sugen på panerad rödspätta så jag har framfört högljudd krav på att vi ska äta det någon dag!

Svar på tråden Pladdertråden!