Pladdertråden!
Usch såg ni att Johanna Sällström är död?
Usch såg ni att Johanna Sällström är död?
Båda aftonbladet och expressen.
Det surras överallt just nu, både självmord och droger nämns. Men inget vet och jag tycker det är så respektlöst att spekulera.
Hon hade en dotter på 4,5 år iaf vilket gör det hela ännu mer tragiskt.
Hanna: Jag vet faktiskt inte, men jag tyckte mig höra det.
Hon var ingen personlig favorit hos mig faktiskt, men det är ändå så tragiskt när unga människor går bort.
Believer: Är det någon som pillat in sina tår där kanske?
Vilken medaljong? *hänger inte med*
Hanna: Min mage blir det. Och om jag blir arg eller ledsen, som igår kväll. Magen var stenhård hela kvällen!
Lättja: Åh vad spännande! Då blir det brorsbarn snart!
Hur man fixar trötthet? Sova är ett alternativ. ![]()
Hanna: Jag tror att det ändå är sammandragningar. Så hade jag mycket på slutet förra gången och nu får jag det vid samma situationer; ansträngning, stress, aggro etc.
Men jag känner inga direkta sammandragningar det är bara att magen blir hård som ett bowlingklot. Men trots det sätter jag min peng på sammadragningar.
Hanna: När det är inget att bry sig om. När det blir så är det bara att du tar det lugnt en stund. På slutet kommer de hela tiden, jag kunde inte ens resa mig från stolen utan att få sammandragningar.
Jag har också varit beroende av nässpray och det är inte roligt kan jag säga! Usch!
Åh sluta prata om saker ni bakar hela tiden, jag blir ju jättesugen och hungrig!! ![]()