Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Finns det jobb där du bor Magda?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Magda: Nä vi ska inte flytta, jag är bara nyfiken hur det ser ut på arbetsmarknaden.
    Jag är otroligt kluven, för på ett sätt vill jag bo ute på landet, eller iaf mer än vi gör nu, men jag är rädd för att jag skulle bli galen ganska snart.

• lurksmulan

Måste bara berätta, jag skrattade nästan ihjäl mig tidigare ikväll.
    Jag kom ut i köket och där satt J och Laban och läste i LaRedoute-katalogen medans Laban med jämna mellanrum utbrister "kolla brudarna". Han är två år för sjutton! Ja visst var det hans pappa som lärt honom att säga det men det lät så himla roligt!

Jag älskar också gröna oliver men klarar inte av det nu, det var samma sak förra gången.

• lurksmulan

Lättja: Jaa med den pappan så är inget omöjligt. Hans morbror har lovat att ta med honom på kvarnen och dricka öl och se på bajen, men gör han det flyr vi landet!

• lurksmulan

I rest my case.

• lurksmulan

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007      v.25, Bf 20 maj
    Dulia      v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan    v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda    v.14, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna    v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja     v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer   v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    Kickan    v.8, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)

• lurksmulan

Believer: Vad mysigt det är! Men jag kommer ihåg på slutet då det gjorde ont när Laban rörde sig för att det var så trångt. Och så bökade han in tårna mellan revbenen och jag var tvungen att stå upp för att få bort de. Det är blandade minnen.

Men jag fattar inte att jag går in i v. 16 idag! Nästan halvvägs! Helt otroligt vad fort det har gått den här gången!

• lurksmulan

Dulia: Jag också! Det är ju skrattretande! Då är man verkligen med i mammaklubben, då kan man inte låtsas längre!

• lurksmulan

Magda: Hoppas du får komma och kolla det då, det borde ju inte vara några problem för de att låta dig komma in och ta en titt. Hoppas allt är bra!

Mina boppar har också vuxit, eller de har blivit fylligare igen. De var väldigt trötta efter förra amningen men nu ser de  nästan ut som i fornstora dar!

Ha ha, nu står min man vid altandörren och frågar om vi ska spela kubb, det är typ 1 dm snö ute! Han är så störd...

• lurksmulan
    Dulia: Nej den har jag inte läst men jag ska nog! Jag bara väntar på att någon ska komma på mig med att jag inte har en aning om vad jag gör, att vi bara lallar runt och låtsas vara föräldrar.

Hanna: Ja det är en av hans bästa sidor, han har hela tiden massa underliga bus och upptåg och skojiga kommentarer för sig.
Svar på tråden Pladdertråden!