Pladdertråden!
Åh vad skönt att allt gick bra Magda! Jag har haft fullt upp med familjen hela dagen men jag har tänkt på dig och undrat hur det har gått!
Idag syns mig mage verkligen, på riktigt känns det som.
Åh vad skönt att allt gick bra Magda! Jag har haft fullt upp med familjen hela dagen men jag har tänkt på dig och undrat hur det har gått!
Idag syns mig mage verkligen, på riktigt känns det som.
God morgon!
Jättefint kort missK!! Verkligen, jag blev helt lipig.
Igår och i natt har jag haft ont i magen, men liksom ingen fara. Mest på höger sida och mest när jag har legat på magen. Det är väl minigrisen som inte gillar att bli klämd kanske?!
Hanna: Stor skillnad på magen!
Dulia: Joodå det har den visst! Framför allt är den högre på den nya bilden, den börjar högre upp.
Och den har vuxit och ändrat form!
Min man klappade mig på magen i fredags kväll och sa "oj vad hård den är redan". Eh, jaa. ![]()
Jag har ont i magen som kommer och går, men jag känner igen det från förra gången. Det är liksom ont som rör sig om ni fattar. Det är väl nåt skräp som växer men det är irriterande.
Jag vägde mig hos min mamma, har bara gått upp 1 kg från inskrivningen. Hade gått upp 2 men har visst gått ner 1 igen, vilket är helt otroligt med tanke på min godis-chips-glass-diet. ![]()
Morron! Nu är jag tillbaka på jobbet igen. En hel vecka hemma är över!