• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag tror jag har spännt mig så mycket den senaste tiden så nu är jag fullständigt aptrött och jag har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Dulia

Lättja, du får se till så du inte blir sjuk. Det brukar väl vara så att när man varit spänd och stressad över nåt så blir man trött och sjuk när allt släpper

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Lättja.. fick du bilder? Glömde jag ju fråga...

Magda.. tycker Petrus är fint men säger som Luriks, att för min del känns det oxå lite frikyrkligt.. men man kan ju ändra sig

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

hmm....frikyrkligt...Micke är uppväxt i Efs och vi är där en hel del, kanske därför jag gillar det!

Nu har jag fått tips om Hellip!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Heallip, står i fass att det går bra att använda den under graviditet!

• Hannnas

Magda.. Perfekt att du hittat en salva du kan ha

• MagdaA

startade en tråd och fick tips av två tjejer om den, så jag kollade fass å den va okej! nu är det bara å hoppas att de har den på apoteket!

• Hannnas

Magda.. ring apoteket o kolla så sliper du åka in i onödan OM de inte har den.. o har de den inte eller kan ta in den snabbt så kan jag köpa den här o skicka upp kanske

• MagdaA

Hanna: har 2 apotek här i stan jag ska kolla. Vi ska endå in å handla, så nånstans borde det finnas, men tack endå!

• Kickan 84

Hej igen!

Fy fan, inte sugen på något alls och känner mig helt svag! Vad ska man göra? Kommer kräkas om jag tvingar i mig något jag inte vill ha!

Jobbigt med munsår Magda! Hoppas den där krämen hjälper!

Lättja: Wohooo att allt såg bra ut och att det var EN!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!