• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Förresten.. för att prata om magar.. min KLIAR som satan... tror det är att den växer men gaaaaahhh blir galen ibland... Skrikandes

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Är allergisk mot nästan alla såna frukter, och de jag inte smakat vågar jag nästan inte pröva eftersom min allergiska reaktion innebär att jag inte kan andas.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Min måste fasen växt med, om det är fläsk, bara svullna tarmar eller vad vet jag inte... fick iaf lov att inhandla ett par mammabrallor i mjukistyg i helgen för att inte klämma samman allt totalt!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. nä för sjuttan... låt då bli det ...

*drömmer om finstrimlad silverlök, plommontomater, vinäger, örtsalt & olivolja*

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-02-13 17:05:39 följande:
    Min måste fasen växt med, om det är fläsk, bara svullna tarmar eller vad vet jag inte... fick iaf lov att inhandla ett par mammabrallor i mjukistyg i helgen för att inte klämma samman allt totalt! Stanna där du är! ♥
    åhååå så myysigt kan du inte börja ta lite bilder oxå kläderna på såklart men jag vill seeee... började själv med mina bilder i v9 jue
  • Kickan 84

Haha, mja jag vill avvakta lite till!

M är dock hel-på! Han ska göra en scrapbook om graviditeten och sådär, pysselkungen, så det är väl bara att ställa upp snart antar jag!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. men då får du börja NU ju lyssna på din M tycker jag..

Nu drar jag hemmåt ses kanske ikväll

• Kickan 84

Det gör vi!

Stanna där du är! ♥
  • numberone

hur har det gått för lättja idag??

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Kickan 84

NO: Har gått bra, det är bara EN...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!