• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. skönt att inte vara där längre.. det var ett helvete...  åhh vad gott det lät med spättan

Nu har jag beställt blommogram till maken imorgon gissa om han kommer bli överraskad

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Isglass går bra, absolut inte vanlig glass och helst ingenting som luktar särskilt mkt alls, och absolut inte vanilj, är nog den värsta doften just nu, får kväljningar bara jag tänker på den!

Gud så romantiskt, vi firar inte alla hjärtans alls faktiskt...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. hihiiii flåt att jag fnissar lite men jag vet preciiiis hur du har det nu.. ICKE kul.. vissa stunder vill man bara fly .... har du provat skalad gurka i små bitar? det fungerade hyffsat för mig under en kort period... sen var det tamarillos som gick... o som du säger. INGA dofter, det går inte alls att gå in i köket o inte någonstans förutom soffan för den delen

• Hannnas

Ja visst är det lite romantiskt vi är inte så "seriösa" i firandet vi heller, mest för att jag tror att anders glömmer bort det.. han är ofta romantisk ändå.. MEN det är ju ändå lite kul med en sån där dag .. beställde en fin rosbukett och en liten ask minipraliner skulle nästan göra vad som för att se hans min

• Kickan 84

Hanna: Angående lukterna vet jag knappt om jag ska skratta eller gråta, känns faktiskt helt sjukt och det är knappt så att man vill säga det högt heller, det är ju GALET!

Vi firar inte för att vi inte gillar såna där jippon för att folk ska tjäna pengar, men det är ju upp till var och en, vi är romantiska lite då och så istället, utan att fixera sig vid dagar! Dock frågade M igår om jag kanske ville ha nåt ändå, för man vet ju aldrig om jag skulle börja gråta annars i dagsläget! Hahahahahaha

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. så ÄR det du kommer inte kunna titta ens på utsidan av kylskåpet de närmsta veckorna nu ... o du är ju GRAVIIID så det ryker om det ju

• Kickan 84

Hanna: Nej, håller andan när jag ska göra frukost, och det är mest bara rostat bröd och smörgåsrån som går ner!

Japp, skulle nog i ärlighetens namn inte kunna känna mig mer GRAVID!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. du låter preciiiis som jag.. rostat bröd o smörgåsrån var det enda som gick till frukost.. på eftermiddagen tålde jag det iof inte ...

Mina tips är iaf.. TE när man klarar nåt varmt, kall yoguhurt med hjortron, grönsaker med vinegrette, rostat bröd på morgonen med smööör, ost, ALLT som faller en på läppen för tillfället.. bara att vika sig för det, glass, exotiska frukter....

• Kickan 84

Sallad med balsamvinäger funkar, smaskens!

Sedan apelsiner, har nog aldrig ätit så mkt apelsiner, men behöver nog mkt C-vitamin kan jag tro!

Tyvärr är jag allergisk mot nästan alla exotiska frukter!

Fy tusan, nu har jag skrivit en skoluppgift och skickat in, blev säkert inte så bra, känner mig helt febrig ju! Men det är gjort nu iallafall!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Åhh så trist att vara allergisk mot exotisk frukt tamarillos med?? *synd*

Ja vinäger är en passion jag har fortfarande har iof haft innan jag blev gravid med men nu är det 10 resor värre... fasen nu vill jag ju hem o äta sallad med vinäääger *mums*

Svar på tråden Pladdertråden!