• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan
    Magda: Men det där med namn är så personligt, alla har ju sin koppling till alla namn och ibland måste man vänja sig lite och sen tycker man det är jättefint (oftast).

Kick: Vad jobbigt att du inte mår bra, men jag tror att du måste försöka äta ändå. Har du ingen fil hemma?
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Jag har trååååååååkigt!! Dessutom känner jag mig helt pirrig i kroppen, som om jag är förväntansfull, men jag har inget att vara det för!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MHoof

Ser att Lättja vart på UL... KUL Skönt att allt är bra

Här är det iaf bättre idag än igår, Magda

Jo osså huset vi kollade på, ja nu låter det som att vi kan få köpa det ändå för det är ingen som är intresserad. Kontsigt att budet kan gå upp då ändå? Måste va mäklaren som sitter å trissar upp det sj. *arg* Men sambon ska rniga när han kommer hem och säga att vi ger 675 000 men inget mer. Så får se va som händer å fötter.

• MagdaA

Believer: bra att det känns bättre idag! Jag däremot känner mig som en slö gris idag. har ingen ork alls.

ang huset, och mäklare. tror det var på kallafakta de tog upp sånt där, hur mäklarna fifflar med budgivningen för att höja priset. roligt om ni får det!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Magda: Ja visst var det nåt sånt va? Men inte spec kul om det är så tycker jag...man blir ju totallurad. 75 000 kan man ju rusta en massa för. Så nä, vi säger 675 000 å inte ett öre mer!
    Slö som en gris får man vara, spec när man är gravid Så slöa på

• MagdaA

ska ta å börja lite smått med middan. redan! jag vet. men vi ska åka å handla direkt efter middan å jag vill inte att det ska bli allt för sent. måste dessutom förbi apoteket.

• angiee

Känner mig alldeles tung i kroppen & knoppen & yr & darrig i benen...
    Förskylning på G eller bara ärtan i magen som ställer till det?

• Kickan 84

angiee: Precis så mår jag också, kan knappt stå på benen, har ingen aptit och känner mig allmänt svag!

Lurkan: Har fått i mig lite frukt och sådär nu, det är det enda som inte framkallar kväljningar!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kickan.. har du provat yoghurt med hjortron?? el glass??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

hörrni tjejer! ni är gravida! grattis! sådär kände jag mig också de första veckorna!

snart middag. kurrar i magen! kokt potatis, panerad rödspätta och gräddfilssås!

Svar på tråden Pladdertråden!