• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

Är det bara jag som vill ha en REJÄL vagn..... en brio happy eller duo...bor ju iofs ute i vildmarken *ler*

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Hannnas

missK.. niice vilka färger?

Bel.. skönt att få veta

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Aaattans Marie

Jag hade Brio Duo. Fin men blev trist efter ett tag. Är å andra sidan ganska ombytlig...

Var glad medan du lever, för du är död rätt så länge
  • Hannnas

Marie... jag gör nu ett Ling-morr

• snöstjärna
    Hannnnah:
    Jag sitter å väntar på nya ;) Men annars blir det nog grå/svart ... å sen köpa till fleece beroende på vad det blir kön .. en rosa skulle passa så bra till filten jag gjort ;))
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

no: vi har en ganska rejäl vagn, men bra lufthjul. vi bor ju ute i skogen! ingen asfalt så långt ögat kan nå! grofig och guppig grusväg...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

missK... nya vita o blå jag med... lutar åt denimen iaf.. därför vi ska beställa tidigt ju men sen vill jag ha orange, rött och eller rosa oxå

• MHoof

NO: Vi har en Brio kombi Finns bild i galleriet om du inte sett. Den tycker jag är rejäl!

• snöstjärna
    Hannnah: Demin skulle jag oxå vilja ha! Helst av allt skulle jag vilja ha en brun bas. Men de får man väl drömma om ;)
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

Hanna: tror jag ska be sköterskan å kolla bltr i morron, när jag endå är där. Känner mig darrig liksom, känns så några dagar, blivit värre idag.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!