• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Lättja: såg du min bok-fråga tidigare?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... nädå ingen fara blodtrycket är ju det som kan vara lurigt o de kollar ju din BM/läkare regelbundet så det är i sin ordning själv upplever jag att jag blir anfådd sååå himlans lätt.. har ju oxå med det där att göra

Som ni säger tjejjer... gäller ju att hitta en vagn där det är fokus på sittdelen, liggdelen används ju inte såå många månader ju...

Vet ni.. hade precis inne en patient som kommenterade att jag är gravid hihiiii o jag har ett blyförkläde ju hon frågade när jag ska ha och tyckte att jag var stor för att vara så kort gången undrade om det var tvillingar ... vissa patienter är bara såå underbara

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Magda: MUMS va gott det lät.... skall inhandlas och provas till helgen!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MagdaA

no: det är supergott! har massa andra mumsiga recept också så det är bara å hojta om ni behöver tips!

Hanna: anfådd, oja! Helt slut bara av å gå till brevlådan, har en backe upp till huset, inte kul!

Lättja: synd...

I förrgår fick jag kallelse till cellprovstagning. Ringde idag å avbokade den. Vill inte va å pilla på tappen nu! Ska prata med bm. Hon jag pratade med när jag ringde sa att jag nog får ta provet på efterkontrollen, efter att barnet är fött.

• MHoof

Allt såg bra ut, det var inget vatten sa gynläkaren iaf så det var skönt. Men vi fick lyssna i 30 min hjärtat å fosterrörelser och båda höll på å somna till det ljudet. *hehe*
    Så allt är lugna puckar

• numberone

Magda:

Du e vår lilla husmus *ler* du e så pysslig av dig *kram*

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • snöstjärna
    Angiee: Jag ska oxå ha en Bugaboo! ;)

har sytt en babyfilt i dag ... *rastlös* Ska lägga upp bilder i galleriet ; )
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Aaattans Marie

Lättja darling, får man be dig kliva in i andra tråden och hysteriskt flina åt mina utbrott några sidor bak? Generad

Ryt åt mig, kvinna, jag är så töntig!

Hanna:

Klok patient! Tvillingar.... jag vägrar ge upp hoppet!

Lättja, darling!
    Var glad medan du lever, för du är död rätt så länge
  • MagdaA

no: har ju inget bättre för mig!

Svar på tråden Pladdertråden!