• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Varit/är borta hela helgen hos vänner, men åker hem senare i dag, å då ska jag ta å läsa ikapp lite.

Tokhostig, skitjobbigt.
    Något man för tänka på när man e förkyld å gravid? *nojja*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

Ny vecka igen

Jag tycker min magen är "kantig" på toppen Hur mås det?? Ska snart uppdatera mig...

.•:*¨¨*:•.  Här ska födas bebisar  .•:*¨¨*:•.

Believer v.28, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.25, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.16, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Hanna v.16, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 10, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.9, BF 21 september
    Thezzizen v.9, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.7, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Tänk Hanna.... nu är du nästan halvvägs! och du gnäll inte över din jättesöta nätta mage... Önskar jag kunde få en sån också...=)

• Hannnas

Thezz.. hihi gnäller inte alls jag älskar min mage men den ser lite skoj ut på bilden bara

Jaaaa snart är man halvvägs fattar det knappt... längtar så till UL nu för ibland slår ångesten till när man tror att hon inte lever... så dum man är... För jag känner ju mymmel i magen ganska ofta på kvällarna nu tycker jag

Magda... fiiiin mage fortsätt använd den blå tröjan på bilderna

• Thezzizen

Det är väl inte långt till ul heller, var de första mars eller, isåfall knappt två veckor ju,.,

Jag funderar på hur o när jag ska våga berätta för mina föräldrar, de är de enda som får veta innan min födelsedag då jag är typ i v14 el så... Kommer nog aldrig våga, enda sättet är nog direkt efter vul då man förhoppningsvis är glad fortf..

• Hannnas

Thezz.. förstår din oro att berätta... men som du säger är nog efter vul bäst, då man fortfarande har lyckoruset kvar ... när ska du göra nästa vul?

Jo nu är det "bara" 11 dagar kvar till UL nervigt, otäckt och spännande

• MagdaA

Go morron! Jag känner mig typ bakis idag! blev uppe alldelens för länge å har sovit konstigt. Drömt massa mysko...

Hanna: ja, får nog fortsätta ha samma tröja...

Glömde skriva igår, har lagt in dom 2 senaste ul-bilderna, under "Bäbis" om ni vill se.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

på onsdag kl elva ska jag vula igen...huuuga.. Om allt ser ok ut då så borde väl allt se ganska bra ut eller hur? Mina bröst är dock fortf toookömma på kvällarna, det är en plåga att gå o lägga sig. Så ont hade ja iaf inte vid v9 vid mitt ma, så jag lever på det..d

Shit, ja, ni får inte reda på kön vid rutinul ni? tänkte eftersom ni redan planerat för könsul.. Vi måste ta oss till sthlm för att göra könsul sen om de blir aktuellt

• MagdaA

jag vet att här i Övik får många reda på könet vid rutin-ul...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... ska in o kika...

Thezz... ser allt bra ut nu på nästa vul så borde du kunna andas ut... tycker jag

Här säger de inget vid rutinUL, vilket jag tycker är konstigt då man väl är tvungen att uppge allt man kan se på en undersökning... *skumt*.. jaja oavsett så kommer vi kolla med ett "riktigt" könsUL i v28 då det är mkt säkrare så... felmarginalen är ju ganska stor så tidigt som rutinUL är ändå... sen får man ju inga fler UL här om man inte får komplikationer, o det betyder att man inte får se bebben alls om man inte gör ett extra UL innan förlossningen...

Guuud vad jag längtar till förlossningen nu

Svar på tråden Pladdertråden!