• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: såg ett program igår om riskförlossningar. Rätt intressant faktst. va ju i USA, men endå...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... ahh åhh så spännande gissar att det var en kanal vi inte har ... tv4plus Babyboom på måndag handlar om graviditet förresten

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

tror det vara tv4 fakta, men är inte helt säkert. verkar vara en serie för det stog att det var säsongspremiär

• Thezzizen

Morrn Magda, vilken fin bild ni fick med er!

Hanna, ja man får väl hoppas man blir lite lugnare.. Det lutar åt könsul för oss också, iaf när vi pratat om det förut..

• Hannnas

thezz... tycker det ska bli så mysigt att få reda på vem som ligger i magen känns som längtan kommer bli ännu starkare och det kommer kännas ännu mer verkligt då, när man kan relatera till vem det är förlossningen kommer ju ändå handla om allt annat än kön ju

Magda.. vi har inte tv4fakta

• MagdaA

Jag försöker fortfarande peppa Micke till att vi ska kolla könet. Men vill inte han så skippar vi det. Men jag tycker det skulle vara så skönt att veta, så mycket som flyter ihop med Ebba nu när det närmar sig dagen då vi förlorade henne.

Förövrigt så har jag lovat att inte gå på stan nå mer! Förvånad Gisses va mycket nät-shopping det kommer att bli!

• Thezzizen

Hanna, sådär känner jag också litegrann. Tror man får en lite större relation till bäbisen om man vet lite mer om den...

fast egentligen ska jag inte drömma om sånt där, känns fortfarande väldigt avlägset...

• Hannnas

Magda.. åhh vet du.. jag såg ett babygym som passade dig!!! Ett supergulligt med två stora förälskade kor på, på bädden där bebben ligger såå fint!!

Nä det är nog viktigt att man är överrens ang kolla könet el inte...

• MagdaA

Hanna: ÅH!!! Var såg du det? Vill ha!!!

Svar på tråden Pladdertråden!