• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

thezz.. det är inte alls avlägset klart du ska tänka på det! Det är "bara" 7-8v kvar till ert rutinUL ju mindre än 2 mån

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: i natt hade jag en jättekonstig dröm! Drömde bl a att jag var på läkarkoll och det visade sig att jag hade fullt med tungmetallar i kroppen. Berättade om drömmen för Micke i morse å han bara skrattade. Men allvarigt, är det nått som kan hända?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Hanna, jag menar mest att det fprtf är så avlägset att det ska gå bra... Känns totalt overkligt.

• MagdaA

Nån som vet hur långt in i graviditeten man får flyga?

• jazzy

Hanna: fin mage!!!!!

Magda: det är olika för olika flygbolag...men runt v 28-30

• Hannnas

Magda.. v28 tror jag är det vanliga men det verkar vara olika på olika flygbolag.. var ska ni resa? ... o babygymmet såg vi i en lokal lite bebisaffär... har inte sett den på nätet,,, kan kila in o kolla märket o leta fram det på nätet om du vill...

Jazz.

thezz.. förstår dig helt... det är ju därför jag själv är så rädd fortfarande... men du har ju gått längre än tidigare nu väl??

• MagdaA

Hanna: du för gärna kolla vad det är för märke...kanske fota det om du har möjlighet!

Nä, vi ska inte flyga. Men har ett par kompisar i Halmstad som funderar på att komma upp, men hon är gravid så det blev lite krångligt. hon är i vecka 18 nu tror jag...

• angiee

Tjejer!!

Känner mig halvt illamående & lite yr, molvärken finns där men nästan bara påkvällarna

MEN brösten gör inte ALLS lika ont längre, som gör ont, men inte så där förbannat OOONT!!!
    OVANLIGT?!
    Är ju bara i v 7, symptomen ska ju inte "försvinna" nu???

• Thezzizen

Är det ngn som vet ngt resebolag med weekendcharter???

hanna, jo om man ser till att hjärtat tickar nu på onsdag så. har ju aldrig sett hjärta tidigare. men mitt ma gör ju så att man oroar sig även om man inte blöder,eftersom jag då inte började blöda på fyra veckor.
    Jag tror R har mkt större hopp den här gången, nu när han vet att bebien har växt o så.. ska försöka få loss han från jobbet på onsdag

• Hannnas

Magda... då är det ingen fara för den vän än iaf.. o det är ju inte farligt att flyga heller, utan det är ju för att flygbolagen inte vill riskera att nödlanda för förlossningar som de har dessa regler om jag fattat rätt

Ska självklart fota babygymmet så fort jag tar mig ner på stan i veckan, det ligger under MVC så kankse på onsdag gillar du det kan jag ju köpa det o skicka upp det om det inte finns någon annan stans

Nu vill maken leka lite vid datorn... varför har vi inte tvååå datorer ...

Puss på er tjejjer, kanske kilar in senare

Svar på tråden Pladdertråden!