• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Säkert bara inbillning, tycker det har börjat klia, men kanske bara är lite irriterad, va ju noga me tvättningen i morse eftersom jag skulle till läkarn, helt i onödan *suck*. Fortsätter det får jag väl ringa till bm. Men det kliar inte mycket.

Nygift och gravid!
  • Dulia

Hanna, med ringtestet så tar du vigelringen och knyter runt ett snöre eller hårstår och sen håller du det ovanför magen eller handleden. Om det pendlar så är det en pojke men om den snurrar i cirkel så är det en flicka

• Hannnas

Dulia... haha oki, gör det nu då..... *rusar*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

haha ja då blir det en tjej då

• after eight

Äh Hanna, du behöver ju inte göra det. Du väntar ju tjej ju! Flört

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae... haha ja det är ju klart.... o jag tror faktiskt det... blir det en kille kommer jag bli myyycket förvånad även om han isf skulle vara miinst lika välkommen

Ska beställa tid för könsUL efter vul/ul:et i v12 om allt ser ut som det ska

• JUSTer

Vi ska också ta reda på kön. Jag är fööööör nyfiken den här gången. Marie har ju sagt pojke i och för och det litar jag ju på men man kan ju få en second opinion

Gravid - v. 7
  • JUSTer

Hmmm, vigselringen sa tjej....... (tvillingar???)

Gravid - v. 7
  • after eight

Jag ska INTE ta reda på kön. Dessutom har ju Marie redan sagt att det blir en pojke, tihi! Men skulle det bli en flicka till skulle hon vara lika välkommet, bara det blir nåt. Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Jag skulle vilja veta kön, men jag vet inte om de säger sånt här i Övik?! Vill veta för att på nått sätt knyta an till barnet bättre och inte blanda ihop den här graviditeten med Ebba, just nu känns allt väldigt rörigt. Har försökt fråga Micke vad han tycker, men han har inte sagt nått speciellt. Men, om vi får veta så tror jag att vi håller det för oss själva, berättar inte för vänner å familj att vi vet.

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!