• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Jag längtar till vecka 16 sådär. Fram tills dess tyckte jag bara att det var en enda lång transportsträcka förra gången. Men i vecka 16 kände jag rörelser i magen för första gången och magen började synas liiiite grann. Nu kommer den väl i och för sig att synas tidigare.

Vad säger ni? Ska vi begära att få slopa de närmaste nio veckorna?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae.... ja jag hoppar gärna de två kommande men sen så är jag med på det mesta tror jag jag kan tyvärr inte dölja att jag är gravid längre, då får jag ha en tunika på mig el nåt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Vad coolt Hanna, att din mage har börjat synas så tidigt! Undrar varför min dröjde så länge förra gången. Kan det bero på hur livmodern är placerad, tro?Fundersam

• Hannnas

ae..  ja du, jag är ju så svullen... det är ju inte bebismage... även om jag tyckte mig känna livmodern precis vid blygdbenet igår... men det är för tidigt för det eg... hmm nä jag är svullen helt klart o jag ser mer gravid ut än jag är

Visst spelar placeringen av livmodern roll, likaså hur "djup" man är i bäckenet o hur "platt" man är från början... det är nog väldigt individuellt.. men bebismage kommer det ju inte innan v15 iaf... tiiidigast

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Bläk! Alltså ursäkta, så säger man ju inte om andra men..... kan inte låta bli!

• MagdaA

shit vilka bristningar. Hjälp! Vill inte ha så!

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Mått skrämmande bra idag så nu är jag skitorolig igen... Skrikandes Sist låg jag och spydde typ i v6 och sen blev jag bättre och det vet vi ju hur det slutade!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Fick veta för några veckor sedan att en kompis ska ha barn ca 2 veckor innan oss. Kul! Roligt med barn samtidigt. Å nu idag fick vi veta att en till kompis i samma gäng ska ha barn ca 6 veckor innan oss. Ännu mer bäbisar! Blir riktigt roligt! Hoppas det går bra för alla oss tre! Kan vi va mamma-lediga tillsammans!

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

Behöver inte säga så mycket mer va?
    Orkar inte just nu.
    Sköt om er och era magar.

.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Dulia v. 19 Bf 6 juni
    lurkan v 11 bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v10, Bf 10 augusti
    Hanna v10, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v7, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v6 Bf 3 september
    after eight v6, BF 5 september (pojke enligt Marie)

Svar på tråden Pladdertråden!