• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Och jag har lyckats få i mig nästan hela min lunch! Visserligen fick jag ta en paus för att det blev äckligt, men sen kom jag igång igen, och det tjänar jag på i längden.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Hej tjejer! Såg att det nu finns en bf-listan för tråden men jag vet inte om jag ska lägga till mig. Känns som om jag är lite "fel"

Sitter på jobbet och är så snuvig. Skulle helst av allt vilja gå hem men jag får stå ut några timmar till.

Hoppas ni har det bra!!

• Hannnas

Dulia... du är väl inte fel... du är välkommen iaf men valet gör du själv

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Hanna, jag kom just på att jag är med i den skithäftiga klubben!! Öppnade bruken igår när vi hade varit till Apoteket och jag blev helt rörd av dom söta som hjärtformade pillrerna

Jag blir rörd av det mesta nu för tiden. Imorse blev jag rörd över att bussen jag satt på släppte fram en bil som hade lite svårt att komma ut från sin sidogata. Måste ju vara något fel på mig!!

• MrsMurphy

Hej hej! Sover mest här... Ska till tvättstugan nu och tvätta min jättesnuskiga jacka från igår! Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Dulia... haha ja visst är de gulliga

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: va ä de för piller?! Fundersam

Ringde just från sjukan. Min kurator är sjuk så jag får inte komma i morgon...blir torsdag nästa vecka istället... aja, ingen panik. blir nog bra endå.

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!