• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Anna eller Anton..........just nu i alla fall

Gravid - v. 7
  • JUSTer

Farfar hette Ferdinand och det skulle jag gärna föra vidare men jag tror inte jag får med mig resten av familjen på det. Farmor hette Hedvig men det är samma problem där tror jag......... Min dotter heter Sara så det passar ju med något "vanligt" till nästa också.

Gravid - v. 7
  • Dulia

Jag är så supernyfiken på bebisen i magen. Vi frågade under UL men BM kunde inte se eftersom den knep ihop sina ben. Men jag ska göra ett UL den 14/2 så vi hoppas då på att få reda på vad det är. Jag har trott pojke hela tiden men nu är jag inte så säker längre.

Namn tycker jag är jättesvårt. Mina favoritnamn har helt ratats av maken (han får gradera alla namn på en skala mellan 0-5 och alla 0:or och 1:or försvinner). Jag gillar Hedda och Elis. Med dottern var det solklart vad hon skulle heta (Bianca) men nu kommer vi nog inte heller bestämma oss förrän bebisen har kommit.

• after eight

Blää, jag är så hungrig i dag.... HELA tiden! Skrikandes

Nu får maken snart komma hem och ta hand om dottern, för jag vill småäta och det kan jag ju inte göra framför henne. Då vill hon ju också ha!

MAAAT!!!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • jazzy

*smiter in & lånar lite gravbaciller* Skrattande

Bebis 2007??
  • numberone

Kan inte hålla mig från att "tjuv-läsa" här inne *ler*

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

Här bjussas det vild på gravbaciller kräkor med för den som har intresse av det

*gaslarm*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Hanna: faaan håll igen, har inte mycket att gasa tillbaka med men vänta bara sen jäklar.... (säger en som precis vågat börja fisa i sambons närvaro) *asg*

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

NO... haha ja min man har fått stå ut nästan från start... tog väl 1 månad kanske Generad då var det visserligen inte sådana rackebajsare som det är nu Generad haha

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Hihi .... ja själv har jag fått leva i ett grönt skimmer sen jag träffade mitt hjärta, han e makalös på att vädra. ...

2007 SKA bli vårt år!!
Svar på tråden Pladdertråden!