• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

lurkis... fullgången v12 alltså 12+o som gäller

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

om man inte ser fostrets hjärta slå efter v10 ungefär för då är det samma mf-statistik som efter fullgången 12:a....

Så Magda... du har passerat den värsta tiden nu

• MagdaA

Hanna: menar du de? Fast enligt min beräkning är jag ju 9+4... å den borde stämma rätt bra eftersom jag haft koll på äl å temp å så.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Så lurad man kan bli! Satt här å tänke att jag mår ju faktist inte illa! Glad å nöjd....3 min senare....urk! mår pyton!

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... japp jag menar det o ang det man ser på vul/ul så tidigt som innan v12 får man ta lite med en nypa salt, man kan bli ett par dagar framflyttad el ett par bakåt... embryot eller, nu heter det ju foster, växer lite olika fort olika perioder under den första trimestern... först på UL i senare skede kan man få mer exakt uppgift om vart man befinner sig.. ändå kan BF diffa med +/- 2v ungefär

• MagdaA

Hanna: hur som helst tycker jag det låter positivt!

å du som är bra på mycket... en fråga till.....hur vet man om man fått svampinfektion?

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... vet inte säkert, är säkerligen olika hos alla o hur långt det gått. Svampinf är ju jättevanligt hos gravida pga pH förändringarna där nere lättbehandlat med olika cremer från apoteket iaf

Svar på tråden Pladdertråden!