• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Tess, du är mer än välkommen!!

Jag känner mig lite "ensam" här inne eftersom jag kommit lite längre. Var är Believer och 2007???  Fast ni andra är ju himla trevliga så jag kan nog stå ut i min ensamhet

• after eight

Hur länge ska man hålla på och frysa så här?! Fryser ni andra fortfarande? Skrikandes

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Jag fryser också hela tiden. Det är bara att bylsa på sig!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • 2007

Dulia: Jag är här och läser, men eftersom jag inte mått illa och inte mår dåligt nu heller så har jag inte haft så mycket att tillägga. Hur mår du själv??? Magen min växer ordentligt nu, bilder finns i mitt arkiv och jag börjar känna mig ganska klumpig.

BF 20 maj
  • Dulia

2007, men då kan ju du skriva om den ljusa sidan med graviditeten!! Egentligen mår jag inte så dåligt jag heller det är bara just nu som det är så himla tugnt med allt.

• after eight

lurkan, det hade väl varit en sak om det hjälpte att klä på sig, men det gör det inte. Känns som om jag fryser i märgen. Ledsen

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Det gör jag också. Jag går och spolar händerna med varmvatten flera gånger i timmen för att inte bryta av fingrarna när jag jobbar!

• 2007

Mmmmm, kan inte påstå att jag älskar att vara gravid, även om jag älskar det som komma skall. Tröttheten har varit det jobbiga för mig får jag nog säga. Lite bättre nu dock. Jag har börjat äta järntabletter nu och det hjälper verkligen mot tröttheten.

BF 20 maj
  • lurksmulan

Hm, satt och skrev ett inlägg i godan ro när strömmen gick här på jobbet! Och nu funkar inte telefonerna alls!

Vad jag skrev var att jag ibland är mer hopplös än nödvändigt. Jag var iväg på lunchen för att köpa frukt och kom på att jag skulle kolla efter en speciell lakritsgodis som finns bland lösgodiset och som jag är jättesugen på. Så började jag plocka allt möjligt godis och på slutet upptäckte jag att de inte har såna! Så nu har jag en hel påse godis men inte nån som jag egentligen skulle ha!
    Dessutom kom jag på mig själv med att tänka "vilka godisar brukar jag tycka är äckliga? de vill jag ha", så jag har köpt en massa underliga sorter!

• Hannnas

lurkis... hihi "vilka godisar brukar jag tycka är äckliga"

2007... varför gillar du inte att vara gravid?? Själv ser jag fram emot att vara gravid efter v12 så att säga... när illamåendet förhoppningsvis ger med sig lite mer...

Jag fryser oxå en massa... *brrr*

Lättja... hur är det med illamåendet??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!