• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Magda å lurkan:

ja jag hoppas det ska gå, ger i alla fall lite mer pengar  å så slipper jag en massa bråk med FK. Så jag hoppas det ska gå, men lite nervös är jag allt!

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan

Nä men 2007 har precis börjat, det hinner hända mycket bra saker i år!
    Ni hinner ju få till en 07:a fortfarande!
    Vi är ju överens om att november är en bra månad, så rappa på lite kanske ni hinner!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Lurk: du anar inte vad vi hoppas på en november bebis...både M & jag är födda i november

Tack Magda....(finns en UL bild på Isak i mitt galleri)

• MagdaA

ringde nu, min bm har semester hela veckan. är säkert bara min nojja. var dessutom flumm-sköterskan som svarade så jag orkade inte fråga. Känns det lika i morgon ringer jag igen.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

jazzy: Jo jag vet, vi pratade om det förut, och att både jag och J också är det! Så november är en bra månad.

• lurksmulan

Men Magda... levde Ebba när hon föddes? Jag trodde de inte hittade hjärtslag och att det var därför du fick genomgå förlossningen?
    Hoppas det inte gör nåt att jag frågar....

• Hannnas

Bel.. jag är gift sen i somras

Jaz.. usch... v16.. *ryser* min största skräck just nu... får jag fråga, kollade man dina små efteråt vad det kan varit för knasigt? flåt känsliga frågan...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... jag känner ett tryck o hönan när jag nyser el står länge.. tror det är helt i sin ordning

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Ingen fara Hanna: första gången gjorde vi INTE det,men nu sist gjordes det. Inga fel på honom iaf...(KUB testet visade 1:3636)

• MagdaA

Hanna: bra! då behöve jag inte oroa mig!

lurk: ingen fara att du frågar. jo, Ebba levde hela tiden i min mage, men hon hade halkat allt för långt ner i buken och då fanns inget mer att göra... 

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!