• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

*siiter med världens största flin*

Svårt att få till små bebbar på kort! Tycker oftast att dom ser galna ut... Fundersam Men han ser väl antagligen ut som en vanlig bebbe just för att hon gick över nästan två veckor eller?

• Hannnas

Lättja.. tycker bebben är huuur fin som helst ju *vill ha*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Moooorron Thezz hur är det idag?

• Thezzizen

Jodåå det väl okej.... Dock igår hade ajg jättesvårt med maten, inte så jag mådde illa el så men det gick inte ner. Hoppas det inte är så idag ska ju luncha påstan.

I natt gjorde jag nått igen, fick världens skarpaste punktformiga smärta strax ovanför vä äggstock. Detvek sig rel fort efter atta jag kurat ihop mig i fosterställning. Obehagligt så det heter duga...

Idag ska ja även te ticket o besluta ang ev resa el så. Fåår se om jag får på mig jeansen el så...

• Hannnas

Thezzzz..... låter som ligamenten? vilken dag ska du på vulet? jag är lika tom i bollen som Lättja

• Thezzizen

Ligamenten, borde de inte mer dra el så. Jag hade kunnat peka me lillfingret på pricken vart det gjorde ont... Fast de kommer oftast när jag sträcker miglite el så när jag ligger i sängen..

Imorrn är vul. R ska med första gågen den här graviditeten, och jag önskar så att han får se att allt ser ok ut. Bara för det är detväl kört,..

Jag tycker de borde satsa på värktbletter för mörbultade tuttar *suck*

• Hannnas

Thezz.. förstår din oro, har samma själv just nu... Men det kommer gå jättebra o R kommer få ett helt nytt ansiktsuttryck

ja du känner ju din kropp bäst men det låter som ligament... de kan väl orsaka punktsmärta? Får själv så när jag nyser el annat, särskilt när jag ligger ner...

• MrsMurphy

Men Thezz! Jag har som ett ställe precis på mitten under vänstra revbenet som det kan sticka till rejält. Kan det inte vara ungefär på samma ställe??

• Thezzizen

Hanna, du jag är ju inte van med lig.smärta. Men det låter ju som det n u när du säger det. Precis, när man nyser o ligger ner.

Det är ju svårt o beskriva men det känns ju över livmodern att det inte är som detbrukar.. Det känns att den växt, fast man inte kan känna den utanifrån om du förstår vad jag menar.
    Lite synd att jag har en kamoflerande fettvalk över..

Vad tycker ni, ska jag berätta för min mor idag på lunchen el vänta till efter vul?

Svar på tråden Pladdertråden!