Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Dulia: Jag har så mycket funderingar och sånt nu men jag kan varken prata/tänka/göra mig förstådd för tillfället! Min hjärna har helt och hållet gått på semester så jag vette sjutton hur detta kommer sluta! Hela fl kommer att hata mig för jag stampat fram som en flodhäst på allas tår medan jag i själva verket menar mest bra saker!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

hOLA BABES!

Men Lurkan din lilla skurk! Vad är det nu då?? Skrattande

• MrsMurphy

Usch, vill sova. Sitter här i kassan och har riktiga monstergäspningar nu...

• MrsMurphy

Jazzy: Kan innebära vad sjutton som helst! Jag har haft den fetaste mensvärken dom gånger jag fått plus... Fundersam 

• MrsMurphy

Min heter Pyret förresten!

Och detta med giftemål så har jag fnulat på om man ska ha nåt hemmabröllop nästa sommar... Kan man vänta med dop i ett år?  

• MrsMurphy

Jazzy: Du har ju magiska tester nu! Är gubben söndersliten än? Tänkte att den kunde komma till pass nu i testningstider...

Jag funderar på just detta om man skulle kombinera ihop bröllop/dop i den framtida trädgården på våren/sommaren för det är sånt misch masch med den finska släkten att få över dom... Och då vill man ju att ungen är tillräckligt stor att man kan ha lite lattjo själv.

• MrsMurphy

Vi blir kvar i lägenheten tills brf är färdig och nu är det i full gång! Får köpa lyan för 1,1 så vi lär nog kunna göra en fet vinst! *dollartecknena lyser i ögonen* 

• MrsMurphy

Hur ska magen egentligen utveckla sig? Flyttar den neråt efter den värsta gas perioden?

Killen ska få ta kort när han kommer hem men jag känner mig mest hysterisk fet just nu...

• MrsMurphy

Hmmmm.... Fundersam Nu har vi tagit kort men ingen större skillnad förutom att magen ramlat ner en bit...

Svar på tråden Pladdertråden!