Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Jag har samma med min teddybjörn här hemma! Han verkar aldrig reflektera över saker när det kommer till det yttre.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Kickan: Sööööt liten mage!

En fundering! Ibland kan det sticka till rätt hårt på mitten under det vänstra revbenet. Vad i anatomin ligger där?? Fundersam

• MrsMurphy

Min mage känns bara löjlig för jag har blivit tokstor och det är alldeles för tidigt. Det är väl tarmarna som spökar fortfarande. Vill ha bebbemage snart! Skrikandes Ska ta kort ikväll igen så ska ni få se luftballongen!

• MrsMurphy

angiee: När jag ringde läkarhuset i odenplan gav dom mig en tid direkt dagen efter (vilket jag ville vänta några dagar med) samt att det kostar 260 kr! Inget tjafs alls och snabbt gick det!

• MrsMurphy

Jag har varit ute och shoppat bebbekläder till min nya lilla släkting!

• MrsMurphy

Hanna: Inga egna kläder och det lär nog inte bli nåt överdrivet förrän i sista sekund... Känns lite overkligt fortfarande och jag kände mig helt knäpp på affärn när jag försökte fantisera om min framtida bäse.

• MrsMurphy

För oss blir det nog chefens gamla vagn som vi köper begagnat. Ingen aning om vad det är för märke eller nånting... Snacka om engagemang!

• MrsMurphy

Jag tror att det är lika bra att börja billigt för nu innan har man ju egentligen ingen koll på hur det blir. För varenda en som jag känner har tiltat ut efter ett par månader och skaffat ännu en vagn. Så då är det lika bra att utgå ifrån att man kommer att bli knäpp och sen se vad man har för behov på riktigt...

Svar på tråden Pladdertråden!