Pladdertråden!
Nu är du inlagd angiee!
Och det är inte farligt! Tänk på att det föds friska barn i krigs/svält drabbade länder så våra små klimpar mår nog som prinsar! ![]()
Nu är du inlagd angiee!
Och det är inte farligt! Tänk på att det föds friska barn i krigs/svält drabbade länder så våra små klimpar mår nog som prinsar! ![]()
Hanna: Det var 52! Så det var exakt på dagen enligt mina beräkningar!
Fick dom dessutom gratis för att dom hade glömt bort mig där ute i väntrummet!
Nåt magiskt med mig börjar jag tro... Händer jämt!
Men visst var dom ruskigt detaljerade?
Har kikat runt på andras och på mina syns alla detaljer medan jag tycker att andras är ganska luddiga... Eller har jag redan utvecklat supersyn för dessa korten??
JUSTer: Det kommer gå finfint!
Nu är det våran tur!!
Morrn Thezz!!
Hanna: På 11 +5 och enligt läkaren var det på dagen som 11 +5?! Håller på att scannar pappret!
Hanna: Pappret från doktorn är i galleriet nu! Kolla vad det är för nuffror där!
Puss på er alla nu på alla hjärtans dag! ![]()
*kliar mig förvirrat i huvudet*
Jaja! Det är ju en bebbe så nu ska jag INTE börja sönderanalysera allt! ![]()
Hanna: Har varken tid eller pengar efter tandläkarbesöket...
Har ju varit på rymmen rätt mycket från jobbet nu pga vul:et samt inskrivningen så jag måste jobba in en del!
Och snart lär väl detta första ruset släppa så då lär jag få en nytändning efter ul och då blir det shopping! ![]()
Jag kommer nog gå ner i arbetstid om några månader... Tror att heltid där kommer ta knäcken på mig men man får se hur det går.
Sorry mitt ego tjejer! Men jag är så glad så jag håller på spricka och sitter bara och storflinar!
En sista fundering Hanna! Hjärtaktivitet = U.a, det är utan anmärkning va? Och inget jag behöver fundera på va?
*lättja sitter med ett vansinnigt flin a la presbilden*
Men jag måste nog flytta tillbaka till planeten jorden snart.... Skäms som en hund för jag visste verkligen inte vem ni pratade om som hade gått bort...
Brorsan är på bb nu!! ![]()
Jag är så trött!! Hur ska man fixa detta??