Pladdertråden!
Ja min kära No??
Precis ätit färdigt middagen!
Ja min kära No??
Precis ätit färdigt middagen!
Usch då Hanna! Du har säker nåt av allt skit som cirkulerar just nu som inte brytit ut!
Hoppas du kryar på dig under dagen!
Ska ut och käka i kväll på wedholms fisk (tror jag det heter), rätt schysst restaurang här i stockholm! Lite ångest över mina byxproblem för inte så roligt att gå iväg på fin restaurang i ett par skitiga jeans men inget val. Kommer verkligen inte i nåt annat.
Vi har häcken full nu på jobbet, måste få plats med alla 30 pallar böcker som kommer nu till bokrean och jag brukar vara den som räknar genom så man får plats med allt men nu har jag ju bara såpa i huvudet så jag undrar hur detta ska sluta...
Den hysteriskt stolta fastern har nu lagt in en bild på hennes underverk så man kan ha nåt att dräggla efter! Han är så fiiiin!
Normalt sett tycker jag att nyfödda är så fruktansvärt fula men han föddes verkligen utan att se ut som en alien!
Detsamma Dulia! ![]()
Äsch då Hanna! Man ska lyssna på sin kropp nu och jag tror att vi alla kan vara överens om att jobbet kommer typ i sista hand nu. Min hjärna har iaf gått på mammaledighet så jag undrar verkligen hur det närmaste halvåret kommer att bli...
Japp! Ingen kontroll över fysiken och dum i huvudet!
Så nu har jag första bebbeprylen avklarad! Fick en jättesööt röd pop klänning för att mitt syskonbarn lär inte klä så bra i den... ![]()
Jag har som att det spänner till rätt ordentligt i livmodern ibland. Att det drar till rätt hårt och ilar plus att det brukar kunna sticka till rätt hårt mitt under vänstra revbenet. Men jag har ingen aning hur det är med ligament etc för jag har ingen koll på min anatomi. Men jag är väldigt symptomlös just nu. Inga tuttar som ömmar eller så.
Klänningen i galleriet nu!
Måste ju föreviga det första klädesplagget!
Kommer inte kolla kön! Har hört att förlossningen nästan blir lättare för att man är så förbenat nyfiken på vad det är!
Så vi ska vara så sprängdfyllda av nyfikenhet här hela graviditeten!
*siiter med världens största flin*
Svårt att få till små bebbar på kort! Tycker oftast att dom ser galna ut...
Men han ser väl antagligen ut som en vanlig bebbe just för att hon gick över nästan två veckor eller?
Men Thezz! Jag har som ett ställe precis på mitten under vänstra revbenet som det kan sticka till rejält. Kan det inte vara ungefär på samma ställe??
Lurkan: Dags att vi skaffar oss ett liv eller??
Tänkte att du, jag och Jazzy skulle ta och luncha här nån gång när rean drar igång? Vad säger du?? ![]()